Alice Wollmannová

Jsem jaká jsem a budu ráda, když budete číst moje články...
  • Počet článků 111
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2448x

Alice Wollmannová

Nemocniční nadstandard a nebo spíše nestandard?

Chtěla bych se s Vámi podělit o zkušenost, kterou jsem získala jako pacientka v jedné české nemocnici. Protože to byla moje první a doufám, že i poslední hospitalizace rozhodla jsem se, že nebudu šetřit a zaplatím si nadstandardní pokoj. Jedna noc za šest stovek.

10.4.2012 v 10:24 | Karma: 31,96 | Přečteno: 2591x | Diskuse| Společnost

Alice Wollmannová

Jsem začátečník, tak si polib konečník!

Stal se zázrak. Mám po téměř ročním studiu ve dvou autoškolách, jedné srážce s kamionem, vystřídání čtyř instruktorů výcviku, tří výcvikových vozidel a pěti opravných zkouškách v kapse řidičský průkaz! Svůj první řidičský průkaz jsem si byla slavnostně vyzvednout 7.7.2011. Sedmička je přece šťastné číslo!

29.8.2011 v 1:13 | Karma: 18,34 | Přečteno: 2519x | Diskuse| Společnost

Alice Wollmannová

Hledám chlapa, zn. majitel autoškoly podmínkou!

Jak to tak vypadá, zřejmě ze mne bude rekordmanka v počtu opravných zkoušek v autoškole. Když to nevyšlo poprvé, říkala jsem si: „Inu, stane se.“ Podruhé jsem si řekla, že je to holt smůla a nepřízeň osudu. Potřetí jsem nabyla dojmu, že se proti mne spikli zkušební komisaři všech zemí . Počtvrté jsem se rozhodla, že na to půjdu jinak.

9.6.2011 v 11:23 | Karma: 12,20 | Přečteno: 1571x | Diskuse| Společnost

Alice Wollmannová

Komisař? Musí být vždy komisní?

„Mám pro Vás termín závěrečných zkoušek, ale je to už pozítří“, vychrlil na mne zbrkle můj instruktor autoškoly do telefonu stylem, jako, že se jedná o jedinečnou a neopakovatelnou příležitost. Nešlo přeslechnout jeho nadšení v hlase. Kdo z Vás zná mága televizního prodeje Horsta Fuchse, jistě ví oč tu běží. Zkoušky pozítří, to je životní šance pro Vás! Se zkouškami tento pátek, budeme slavit velkej svátek!

25.3.2011 v 0:27 | Karma: 13,69 | Přečteno: 1492x | Diskuse| Společnost

Alice Wollmannová

Autoškola, aneb bude ze mne někdy "vášnivá" motoristka?

Každý člověk má nějaký ten tajný sen, který se nachází kdesi v hloubi jeho duše. Obvykle se snaží ho utajit. Proč asi? Sny bývají rozličné, obvykle irracionálního charakteru. Vůbec se nedivím, že si je lidé tak střeží, okolí by je mohlo totiž považovat za blázny. Také mám takový jeden sen. A klidně si myslete, co chcete. Mým tajným snem jsou silnice bez křižovatek, bez semaforů, bez kruhových objezdů, bez chodců bez přechodů a bez parkovišť. To by se to krásně jezdilo! Ještě kdyby zmizela z povrchu zemského další vozidla...to by byl Ráj!

17.2.2011 v 13:46 | Karma: 14,34 | Přečteno: 2096x | Diskuse| Společnost

Alice Wollmannová

Je pět minut hodně a nebo málo?

Všichni to dobře známe. Ráno, když nám zvoní budík, tak si říkáme, že si ještě pět minut poležíme. Obvykle se to protáhne o nějakou tu minutu déle a do práce doslova přiletíme „za pět minut dvanáct“. Záleží na tom, z jakého úhlu pohledu těch 5 minut vnímáme. Možná by nám k tomu Albert Einstein řekl své, kdyby byl mezi živými...

30.1.2011 v 22:28 | Karma: 16,93 | Přečteno: 2149x | Diskuse| Společnost

Alice Wollmannová

Autoškola - ta mi dává zabrat! Aneb, jak si správně (ne)vybrat

Všechno to vzniklo někdy před rokem v lednu. Myšlenka, že si konečně udělám autoškolu se zrodila v mé hlavě právě na začátku loňského roku, jako jedno z „ mnoha“ mých novoročních předsevzetí.

3.1.2011 v 22:20 | Karma: 15,43 | Přečteno: 2138x | Diskuse| Společnost

Alice Wollmannová

Autoškola - ta mi dává zabrat!

Nevím čí to byl nápad, že se přihlásím do autoškoly? Koho jiného, než můj, samozřejmě. Prý autoškola patří k základnímu vzdělání člověka a já nechtěla být pozadu. Nechápu, kdo tuhle blbost vymyslel?

29.9.2010 v 14:47 | Karma: 26,96 | Přečteno: 6028x | Diskuse| Společnost

Alice Wollmannová

Jak mě matka dala do dražby

Ještě nikdy jsem na blogu o své mámě nepsala. Musím si dávat pozor, co kdyby si to přečetla. Nesnáší totiž z duše, když někdo o své matce mluví jako o matce či máti nebo matince. Matka ji připadá jako moc úřední výraz a máti či máma je prý vulgární, matinka zní příliš ironicky. Každý máme holt něco.

13.5.2010 v 14:04 | Karma: 13,45 | Přečteno: 1850x | Diskuse| Společnost

Alice Wollmannová

Nerozbalené pyžamo

Včera mi kamarád během naší zajímavé diskuse řekl, že mu připadám, jako nerozbalené pyžamo. Ačkoliv jsem v průběhu svého života slyšela rozličné komplimenty, třeba takové, jako, že jsem atraktivní a inteligentní žena , o pyžamu, natož zabaleném, tedy vlastně nerozbaleném nepadla nikdy řeč.

5.5.2010 v 9:56 | Karma: 12,16 | Přečteno: 1363x | Diskuse| Společnost

Alice Wollmannová

Sleva až 70%!

Stačí zajít do ulic nějakého většího města a téměř na každé výloze tamnějších obchodů je nalepený plakát a na něm velkým písmem řvoucí nápis SLEVA až 70%.

26.2.2010 v 15:04 | Karma: 12,60 | Přečteno: 2245x | Diskuse| Společnost

Alice Wollmannová

Jak se stát mrchou....aneb kde sehnat pokusného králíka

Ve svém posledním článku jsem slíbila, že prozradím ženám, kde sehnat pokusného králíka. Ty, které četly, vědí o čem je řeč. Pro ty, které netuší o co „gou“ je zde malá rekapitulace. Řeč je o muži či mužích na nichž a prostřenictvím jejich osoby si můžeme nacvičit nejrůznější ženské dovednosti. Jinými slovy jedná se o takový mužský trenažér.

22.1.2010 v 10:43 | Karma: 11,37 | Přečteno: 2871x | Diskuse| Společnost

Alice Wollmannová

Jak se stát mrchou?

Ve svém posledním článku jsem slíbila ženám, že se pokusím je naučit, jak se stát mrchou. Aby bylo jasno, nebude to žádný návod, jak ubližovat lidem. Jen bych chtěla přispět svou troškou do mlýna a napomoci tomu, aby se ženy staly více sebevědomé v komunikaci a ve vztazích s muži.

6.1.2010 v 14:04 | Karma: 25,48 | Přečteno: 8094x | Diskuse| Společnost

Alice Wollmannová

Zamyšlení 11. prosince....

Stalo se to nedávno. Na předvánočním večírku mi během poněkud vášnivějšího tance kolega roztrhnul dlouhé červené korále. Byla jsem vzteky bez sebe.Zkuste však domlouvat a nadávat někomu, kdo je tzv. pod parou. Kolega sliboval hory doly, prý mi koupí nové a rovnou celé ze zlata....sliby chyby....

11.12.2009 v 14:12 | Karma: 6,65 | Přečteno: 1623x | Diskuse| Společnost

Alice Wollmannová

Lesk a bída Facebooku

Vzhledem k tomu co píšeš pod moje profily jsem tě zablokoval pro vkládání komentářů. Kolegové a moji příbuzní se ptají, kdo je ta Alice a jestli je úplně normální. Nechce se mi nic vysvětlovat, takže jsem ti dal prostě ban.

27.11.2009 v 8:22 | Karma: 12,27 | Přečteno: 2347x | Diskuse| Společnost

Alice Wollmannová

Jak je to vlastně s tím Facebookem?

Před časem jsem se přihlásila na Facebook, abych šla s tzv. s dobou. Chvíli trvalo, než jsem se zorientovala. Už , už jsem si začínala myslet, že mám vše pod palcem....

7.11.2009 v 0:38 | Karma: 14,59 | Přečteno: 1998x | Diskuse| Společnost

Alice Wollmannová

Opravdová láska?

Přemýšleli jste někdy o tom, jak se taková opravdová láska pozná? Vsadím se, že určitě každý z nás o tom někdy v životě přemýšlel a také se vsadím, že mnozí z nás v tom dodnes nemají jasno.

20.10.2009 v 0:59 | Karma: 9,61 | Přečteno: 2213x | Diskuse| Osobní

Alice Wollmannová

Podzimní podivnosti

Letošní babí léto, lidé, děti a zvířata....tak toto vše a ještě další pozoruhodné objekty si můžete prohlédnout na mém fotoblogu...

27.9.2009 v 20:32 | Karma: 12,20 | Přečteno: 1561x | Diskuse| Fotoblogy

Alice Wollmannová

Jste aktivní?

Také znáte průpovídky typu :"Příliš aktivity škodí" a nebo „ Kdybyste se víc snažili, mohli byste mít větší šanci na to a nebo tamto.

15.9.2009 v 8:57 | Karma: 14,23 | Přečteno: 1391x | Diskuse| Ostatní

Alice Wollmannová

Máte milence?

Touto otázkou mě dnes zaskočil jeden můj pacient. Vlastně se zeptal trochu jinak.

25.8.2009 v 23:36 | Karma: 20,27 | Přečteno: 3824x | Diskuse| Osobní