Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Porodila ve spánku

K sepsání tohoto článku mne inspiroval nejen kolega bloger Filip Fuchs, ale i jedna mladá maminka, která porodila své 6. dítě ve spánku.

Pan Filip ve svém posledním článku vyzývá zdejší blogery k serioznosti, k tomu , aby kvůli vyšší karmě nepsali různé fantasmagorie.

Přes jeho výzvy jsem se rozhodla, že se s Vámi podělím o unikátní zážitek. Předně přísahám, že jsem si nic nevymyslela a že mluvím jen čistou pravdu. Nechci zde na blogu nahrazovat český bulvár, nicméně mám dojem, že toto moje sdělení pro veřejnost by spíše pasovalo do podobné rubriky či do Guinessovy knihy rekordů.

Nyní položím otázku. Jak velké asi mohou být porodní bolesti? Já sama jsem ještě nerodila, takže se k tomuto nemohu vyjádřit.Všichni asi tušíme, že porodní bolesti bývají dosti intenzivní a že porod je pro většinu žen velmi významný životní zážitek. Mnohé ženy o porodu dokáží živě vyprávět i po několika desítkách let od uplynutí této záležitosti.

Včera v noci jsem na vlastní oči viděla ženu, která tvrdí, že porodila ve spánku.

Porodila chlapečka. Když jsem se jí zeptala, proč někomu neřekla, že bude rodit, tak mi odpověděla, že spala a že se ji zdálo, že rodí a pak se probudila a dítě už bylo venku. Údajně necítila žádnou bolest, žádné příznaky porodu, jen měla sen a když otevřela oči, tak bylo všude hodně krve a mezi jejími stehny ležel malý chlapeček.

Otázkou zůstává, do jaké míry je pravdivá výpověď ženy, která porodila své dítě v azylovém domě bez asistence kohokoliv, o samotě a v tichosti. Teprve, když bylo po všem, tak zavolala pomoc. Nevěřila, že dítě toto „dobrodružství“ přežilo, ale přesto pro něho měla připravené jméno.

Já jsem se rozhodla, že této ženě budu věřit, i když  se mi nejspíš ostatní vysmějí a označí mě za mistra skoku na špek.

Možná první porozené dítě během přirozeného spánku se jmenuje Matyáš a já mu přeji hodně zdaru do života!

Autor: Alice Wollmannová | čtvrtek 23.9.2010 23:05 | karma článku: 12,91 | přečteno: 2410x
  • Další články autora

Alice Wollmannová

James Bond z Lidlu

Také se Vám stává, že některé příběhy z Vašeho života se zdají být neuvěřitelné? Ne, nemusí se jednat o nic tak dramatického, jako je přistání mimozemšťanů přímo u Vás na balkoně, nebo to, že vyhrajete na stírací los 20 milionů.

19.9.2016 v 9:00 | Karma: 16,58 | Přečteno: 516x | Diskuse| Společnost

Alice Wollmannová

Jaro je tu, lidi šílí, a zase ta výměna pneumatik....

Pro většinu lidí je výměna pneumatik pěkná otrava. Ani já nejsem výjimkou. Snažím se to odkládat, jak jen to jde. Jo, teď na jaře mírná prokrastinace není na škodu, ale v opačném případě by to mohl být pěkný malér. Tento článek je určen všem, pro koho je výměna gum ze zimních na letní a opačně ztráta času, jinými slovy pěknej vopruz. Nechte na hlavě, nevšední příběh lze zažít i při takto přízemní činnosti.

2.4.2014 v 7:43 | Karma: 11,93 | Přečteno: 781x | Diskuse| Společnost

Alice Wollmannová

Elita nejsou jelita!?

Jak tak koukám na zápisky v mém blogu, tak zjišťuji, že jsem již rok NIC nenapsala. Není to tím, že by se nic v mém životě nedělo, jen jsme si dala pauzu. Dnes jsem si řekla:“ DOST, už je to přece rok a já zase začnu psát“. O čem? No, to se uvidí! Ted však mám pro Vás jeden příběh, tak trochu související se svátkem všech zamilovaných...

15.2.2014 v 0:16 | Karma: 12,78 | Přečteno: 682x | Diskuse| Společnost

Alice Wollmannová

Povalentýnské requiem, aneb je hledání chlapa ztráta času?

Je hledání chlapa ztráta času? Majitelé rozličných seznamek Vám odpoví, že určitě není. Některé ženy řeknou rovnou, že je. Pojďte se přesvědčit sami. Přečťete si můj příběh a zkuste odpovědět na tuto jednoduchou otázku. Je hledání chlapa ztráta času?

18.2.2013 v 8:05 | Karma: 17,93 | Přečteno: 1217x | Diskuse| Společnost

Alice Wollmannová

Chlapi chcete sbalit ženskou? Pořiďte si osobního kouče!

Svět se vážně zbláznil. Dnešní muži si najímají osobního kouče, aby se dozvěděli, jak sbalit ženu. Ve snu by mne nenapadlo, že by s touto triviální záležitostí mohl mít nějaký muž problém. Vždyť stačí tak málo! Co myslíte, dámy?

15.8.2012 v 7:44 | Karma: 17,37 | Přečteno: 1879x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Za výbuchy ve Vrběticích stojí Rusko. NCOZ kvůli nespolupráci kauzu odložila

29. dubna 2024  11:12,  aktualizováno  14:24

Kriminalisté z Národní centrály proti organizovanému zločinu (NCOZ) odložili případ výbuchů skladů...

Macron nabízí sdílení jaderných zbraní pro obranu EU, nechce být vazalem USA

29. dubna 2024  14:08

Důvěryhodná evropská obrana by měla jít nad rámec ochrany, kterou už poskytuje Severoatlantická...

MF DNES má nominaci na Novinářskou cenu. Zaujal rozhovor s trampem na koni

29. dubna 2024  14:07

Nadace OSF zveřejnila seznam nominovaných na Novinářskou cenu 2023. V soutěžní kategorii Regionální...

Náraz do stromu odmrštil auto přes silnici, řidička nadýchala více než promile

29. dubna 2024  14:03

Opilá řidička havarovala v sobotu nad ránem na Jindřichohradecku. Po několika nárazech do stromů...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 111
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2448x
Jsem jaká jsem a budu ráda, když budete číst moje články...