Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Muži a první rande, aneb, jak se na první pohled (ne) zamilovat (3)

Jak jistě všichni víte, první schůzka mnohdy hovoří za vše. Ne nadarmo se říká, že jednou vidět je víc, než tisíc slov. Je to již pár let nazpět, co jsem se poměrně často věnovala právě těm prvním schůzkám. Ve většině případů již na další kolo nedošlo. A protože jsem studovala ARIP- pro neznalé je to specializace v oboru anesteziologie, resuscitace a intenzivní péče, věnovala jsem se této činnosti skutečně intenzivně.

 

Ne, nelekejte se, nikdo po schůzce se mnou nepotřeboval resuscitovat( tedy alespoň já o tom nevím) a ani jsem nikomu do kávy nenastrouhala Rohypnol. Jen jsem si v určitém časovém období mého života udělala perfektní obrázek o stavu mužské populace, o tom, čeho je tento lidský druh schopný, právě na první schůzce.

Byla by škoda si tyto unikátní zážitky nechat jen pro sebe a tak tedy, zde je další případ.

Jmenoval se Evžen a pravděpodobně to byl „ lovec žen .“ Protože, kdyby nebyl, tak by mě nepozval na schůzku, to dá přece rozum.

Evžen byl generální ředitel pěti podniků a krizový manager. Přijel stylově v černém Audi a aby dal patřičně najevo, že na TO má, nezapomněl podotknout, že minulý týden boural a že zlikvidoval svůj předešlý vůz zn. Audi.“ Hele, podívej támhle jede podobné“, ukazoval Evžen na projíždějící Audi Q7. Pokrčila jsem rameny a řekla jsem něco v tom smyslu, že hlavní je, že se jemu a nikomu dalšímu nic nestalo.

„Prosím Tě, nemám tam někde peněženku?“, zeptal se Evžen po chvíli, co jsem usedla na sedadlo spolujezdce. Rozhlížela jsem se po voze a nikde nic neviděla. Napadlo mne sáhnout si pod zadek. Ha, ha….seděla jsem přímo na ní. Samozřejmě, že na té peněžence! Snažila jsem se vylovit z pod svého pozadí peněženku a omlouvala se, že jsem ji vůbec neviděla a hlavně necítila, že na ní sedím. Evžen odpověděl s klidem gentlemana: „ Z toho si nic nedělej, to mi říká každá, že nic necítí“.

Po okružní jízdě městem jsme konečně našli jeden otevřený podnik. Byl den před Štědrým večerem. Je možné, že právě ta předvánoční atmosféra přiměla pana Evžena k tomu, aby se choval, jako muž na nejvyšší úrovni.

„Doufám, že mě v podniku představíš?“, pronesl Evžen a ležérně zabouchl dveře svého Audi. „ Přijel přece pán z Prahy!“, dodal na vysvětlenou. Zachovala jsem klid a odpověděla, že nevidím důvod k takovým činům, nehledě na to, že v kavárně pravděpodobně nikoho neznám.

Usedli jsme ke stolku a objednali si. Evžen si všiml, že jsem si všimla, že mi upřeně hledí kamsi na hrudník. „To sou silikony?“, zeptal se bez ostychu Evžen a sám si odpověděl :“Asi nejsou, že ne?“ Zahleděla jsem se zpříma do jeho očí a dost důrazně řekla, že nejsou.

„ Podívej se vedle ke stolu, chápeš to,  jak tahle docela hezká holka může chodit s tak hnusným klukem?“, zeptal se mě Evžen. Nenápadně jsem se podívala a viděla dvojici mladých lidí, jak si předává vánoční dárky.

„ Ona je taky pěkně hnusná, má vodstátý uši.“, dokončil průzkum dvojice Evžen.

Ještě jednou jsem se nenápadně otočila, abych se podívala na ten zamilovaný pár, když jsem najednou cítila, že mě něco tahá za vlasy.

„To nic, to jsem byl já, jen jsem zkoušel, jestli sou pravý“, vysvětlil mi Evžen. Lokla jsem si kávy a litovala jsem, že jsem si neobjednala něco ostřejšího.

„Víš vo tom, že jsem na vostro?“, položil Evžen svůj další záludný dotaz. Odpověděla jsem stručně, že nevím. „ Nooo, jen tě chci upozornit, že mi stojí péro a že těch pětadvacet čísel asi nikdo nepřehlídne“, dodal s rádoby lišáckým úsměvem.

„Jo a taky jsem chtěl říct, že se příští rok chci voženit“, změnil Evžen téma. Dozvěděla jsem se, že zatím nemá nevěstu, ale že vlastně vyhlašuje takový konkurz na manželku. „ No co jsem přece dobrá partie, to musíš uznat sama“, utvrzuje se v tom co říká a následuje výčet jeho kladných vlastností: „Jsem svobodný, úspěšný a bohatý.“ „ Občas si sice pozvu eskort, ale dělám to spíš jako charitu, oni si ty holky taky potřebujou vydělat.“

Zeptala jsem se na rovinu, jestli naše schůzka patří mezi zmiňované výběrové řízení,  dodala jsem, že bych byla raději, kdyby mne toho ušetřil, že nemám ambice na to, abych se stala jeho vyvolenou.

„Ne, neboj, u nás v představenstvu mě jedna miluje, tak si ji asi vezmu, sice mě to s ní nebaví, ale pěkně kouří a navíc říká, že ji to baví, protože mě má ráda“, rozpovídal se Evžen.

Dopila jsem kávu a Evžen pochopil, že se naše schůzka chýlí ke konci. Překvapil mne, když mně, jako gentleman pomohl do kabátu. Před podnikem, asi na svou omluvu pravil: “To jsi ještě neviděla takovýho egzota, jako jsem já“? „Že ne?“

Věřím, že ani Vy milí čtenáři jste nikoho podobného neviděli a nebo se mýlím?

 

Autor: Alice Wollmannová | čtvrtek 25.11.2010 1:11 | karma článku: 40,99 | přečteno: 15158x
  • Další články autora

Alice Wollmannová

James Bond z Lidlu

Také se Vám stává, že některé příběhy z Vašeho života se zdají být neuvěřitelné? Ne, nemusí se jednat o nic tak dramatického, jako je přistání mimozemšťanů přímo u Vás na balkoně, nebo to, že vyhrajete na stírací los 20 milionů.

19.9.2016 v 9:00 | Karma: 16,58 | Přečteno: 516x | Diskuse| Společnost

Alice Wollmannová

Jaro je tu, lidi šílí, a zase ta výměna pneumatik....

Pro většinu lidí je výměna pneumatik pěkná otrava. Ani já nejsem výjimkou. Snažím se to odkládat, jak jen to jde. Jo, teď na jaře mírná prokrastinace není na škodu, ale v opačném případě by to mohl být pěkný malér. Tento článek je určen všem, pro koho je výměna gum ze zimních na letní a opačně ztráta času, jinými slovy pěknej vopruz. Nechte na hlavě, nevšední příběh lze zažít i při takto přízemní činnosti.

2.4.2014 v 7:43 | Karma: 11,93 | Přečteno: 781x | Diskuse| Společnost

Alice Wollmannová

Elita nejsou jelita!?

Jak tak koukám na zápisky v mém blogu, tak zjišťuji, že jsem již rok NIC nenapsala. Není to tím, že by se nic v mém životě nedělo, jen jsme si dala pauzu. Dnes jsem si řekla:“ DOST, už je to přece rok a já zase začnu psát“. O čem? No, to se uvidí! Ted však mám pro Vás jeden příběh, tak trochu související se svátkem všech zamilovaných...

15.2.2014 v 0:16 | Karma: 12,78 | Přečteno: 682x | Diskuse| Společnost

Alice Wollmannová

Povalentýnské requiem, aneb je hledání chlapa ztráta času?

Je hledání chlapa ztráta času? Majitelé rozličných seznamek Vám odpoví, že určitě není. Některé ženy řeknou rovnou, že je. Pojďte se přesvědčit sami. Přečťete si můj příběh a zkuste odpovědět na tuto jednoduchou otázku. Je hledání chlapa ztráta času?

18.2.2013 v 8:05 | Karma: 17,93 | Přečteno: 1217x | Diskuse| Společnost

Alice Wollmannová

Chlapi chcete sbalit ženskou? Pořiďte si osobního kouče!

Svět se vážně zbláznil. Dnešní muži si najímají osobního kouče, aby se dozvěděli, jak sbalit ženu. Ve snu by mne nenapadlo, že by s touto triviální záležitostí mohl mít nějaký muž problém. Vždyť stačí tak málo! Co myslíte, dámy?

15.8.2012 v 7:44 | Karma: 17,37 | Přečteno: 1879x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Policie zadržela mladíka, který v tachovské škole vyhrožoval nožem

23. dubna 2024  15:03,  aktualizováno  24.4 7:53

Policisté zadrželi ve škole v Tachově mladíka, který nožem vyhrožoval zabitím. Při incidentu se...

V březnu by ze Sněmovny vypadla TOP 09. Vyhrává ANO, posilují malé strany

24. dubna 2024  6:22,  aktualizováno  6:32

Podle nejnovějšího volebního modelu Median by se v březnu do Sněmovny dostalo pět stran a hnutí. V...

Balík pomoci pro Ukrajinu či Izrael schválil Senát USA. Zbývá už jen Bidenův podpis

24. dubna 2024  6:24

Americký Senát schválil balík s pomocí pro Ukrajinu, Izrael či Tchaj-wan v hodnotě 95 miliard...

Soud potrestá brutální útok na dívku, bodnutá do krku skončila v pytli v lese

24. dubna 2024

Krajský soud v Plzni dnes vynese rozsudek nad devatenáctiletým Ukrajincem Viktorem Veselovským,...

  • Počet článků 111
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2448x
Jsem jaká jsem a budu ráda, když budete číst moje články...