Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Hledám chlapa, zn. majitel autoškoly podmínkou!

Jak to tak vypadá, zřejmě ze mne bude rekordmanka v počtu opravných zkoušek v autoškole. Když to nevyšlo poprvé, říkala jsem si: „Inu, stane se.“ Podruhé jsem si řekla, že je to holt smůla a nepřízeň osudu. Potřetí jsem nabyla dojmu, že se proti mne spikli zkušební komisaři všech zemí . Počtvrté jsem se rozhodla, že na to půjdu jinak.

 

Kdepak, nechci nic vzdávat a ani skládat zbraně. Naopak, ráda bych malému českému úředníčkovi dokázala, že jezdit umím! Uznejte však sami, že investovat neustále do studia autoškoly, potažmo platit si další a další jízdy, bez vidiny a jistoty úspěchu, je tak trochu riskantní investice. Náklady převyšují zisky.

Napadlo mne, že bychom mohli spojit příjemné s užitečným. Vsadím se, že se někde po světě toulá ve svém výcvikovém vozidle opuštěný, pohledný a perspektivní majitel autoškoly, který by uvítal ve svém voze a životě začínající a nadějnou řidičku. Pokusím se oslovit i Asociaci autoškol, třeba mi někoho doporučí? Musíme si přece pomáhat!

Jen si představte, jak by to bylo vzrušující? Já za volantem výcvikového vozidla, on na sedadle spolujezdce. Já bych řídila, jemu bych dovolila brzdit. On by mohl s klidem gentlemana pozorovat z okénka chodkyně v minisukních, mezitím já bych se zdokonalovala ve svém řidičském umění. Ani jeden bychom neporušili zákon silničního provozu.

Za nějaký ten pátek bych se znovu přihlásila ke zkouškám. Když by to nevyšlo? Nic by se nedělo. Vozila bych si  dál svého vyvoleného na sedadle spolujezdce. Zároveň bychom pěstovali trvalý a plnohodnotný vztah založený na vzájemné spolupráci. V dnešní době zázrak!

Myslím, že moje nabídka je poměrně velkorysá a zároveň jsem skromnost sama. V porovnání s jinými ženami, které šílí po filmových hvězdách, kosmonautech, lékařích či právnících a jiných princích na bílých koních. Já si vystačím s jedním, který bude mít koně pod kapotou výcvikového vozidla!

P.S. případní zájemci nechť zašlou žádost s fotografií a životopisem na můj e-mail

Autor: Alice Wollmannová | čtvrtek 9.6.2011 11:23 | karma článku: 12,20 | přečteno: 1571x
  • Další články autora

Alice Wollmannová

James Bond z Lidlu

Také se Vám stává, že některé příběhy z Vašeho života se zdají být neuvěřitelné? Ne, nemusí se jednat o nic tak dramatického, jako je přistání mimozemšťanů přímo u Vás na balkoně, nebo to, že vyhrajete na stírací los 20 milionů.

19.9.2016 v 9:00 | Karma: 16,58 | Přečteno: 516x | Diskuse| Společnost

Alice Wollmannová

Jaro je tu, lidi šílí, a zase ta výměna pneumatik....

Pro většinu lidí je výměna pneumatik pěkná otrava. Ani já nejsem výjimkou. Snažím se to odkládat, jak jen to jde. Jo, teď na jaře mírná prokrastinace není na škodu, ale v opačném případě by to mohl být pěkný malér. Tento článek je určen všem, pro koho je výměna gum ze zimních na letní a opačně ztráta času, jinými slovy pěknej vopruz. Nechte na hlavě, nevšední příběh lze zažít i při takto přízemní činnosti.

2.4.2014 v 7:43 | Karma: 11,93 | Přečteno: 781x | Diskuse| Společnost

Alice Wollmannová

Elita nejsou jelita!?

Jak tak koukám na zápisky v mém blogu, tak zjišťuji, že jsem již rok NIC nenapsala. Není to tím, že by se nic v mém životě nedělo, jen jsme si dala pauzu. Dnes jsem si řekla:“ DOST, už je to přece rok a já zase začnu psát“. O čem? No, to se uvidí! Ted však mám pro Vás jeden příběh, tak trochu související se svátkem všech zamilovaných...

15.2.2014 v 0:16 | Karma: 12,78 | Přečteno: 682x | Diskuse| Společnost

Alice Wollmannová

Povalentýnské requiem, aneb je hledání chlapa ztráta času?

Je hledání chlapa ztráta času? Majitelé rozličných seznamek Vám odpoví, že určitě není. Některé ženy řeknou rovnou, že je. Pojďte se přesvědčit sami. Přečťete si můj příběh a zkuste odpovědět na tuto jednoduchou otázku. Je hledání chlapa ztráta času?

18.2.2013 v 8:05 | Karma: 17,93 | Přečteno: 1217x | Diskuse| Společnost

Alice Wollmannová

Chlapi chcete sbalit ženskou? Pořiďte si osobního kouče!

Svět se vážně zbláznil. Dnešní muži si najímají osobního kouče, aby se dozvěděli, jak sbalit ženu. Ve snu by mne nenapadlo, že by s touto triviální záležitostí mohl mít nějaký muž problém. Vždyť stačí tak málo! Co myslíte, dámy?

15.8.2012 v 7:44 | Karma: 17,37 | Přečteno: 1879x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Další případ zpožděné dodávky zbraní. Česká firma se soudí na Ukrajině

26. dubna 2024

Premium Vztahy mezi Českem a Ukrajinou nejsou vždycky idylické. Svědčí o tom soudní spor, na který narazila...

Světlušky mění válčení ve městech. Nové drony snížily počet padlých Izraelců

26. dubna 2024

Premium Jen několik decimetrů velký přístroj může znamenat revoluci městské války: minivrtulník, který...

Dva ruští vojáci se doznali k trojnásobné vraždě na Ukrajině

25. dubna 2024  23:07

V okupované části Chersonské oblasti na jihovýchodu Ukrajiny zadrželi dva ruské vojáky, kteří se...

Architektonickou cenu EU získal univerzitní pavilon, blízko byla i ostravská galerie

25. dubna 2024  21:23

Studijní pavilon Technické univerzity v německém Braunschweigu se stal vítězem prestižní...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 111
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2448x
Jsem jaká jsem a budu ráda, když budete číst moje články...