Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vikina

20. 12. 2008 23:54
Sice jsi mě pěkně naštvala,

ale článek Ti pochválím - teda jestli Ti nevadí, že to je od dementního dědka.

0 0
možnosti

alicew

20. 12. 2008 23:55
Re: Sice jsi mě pěkně naštvala,

zdravím Vikino..jak se máš?

0 0
možnosti

handour

20. 12. 2008 22:49
Aličko

takový zajímavý téma a nikde nikdo8-o. Já se fakt nestačím divit...tu politiku už by měl někdo zakopat někam hodně hluboko...dáš nám kontakt na toho Jirku...(a propó je to fešák;-)? to jen abych nevyšla ze cviku;-D). Jinak ten rozpor - to je jak se živou a mrtvou vodou - k životu a žití potřebuješ oboje.Když jsem zařizovala pohřeb táty,byla v pohřební službě mladá,moc hezká holka,byla samý žert...ze začátku jsem na ní měla vztek,ale pak jsem jí byla vděčná za ten přístup,pomohla mi víc,než kdyby tam se mnou ronila falešné slzy.

Máš ode mně karmu a samozřejmě V

0 0
možnosti
  • Počet článků 111
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2448x
Jsem jaká jsem a budu ráda, když budete číst moje články...