Diskuse

Blbá sestra

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AH

nyny.

22. 1. 2010 14:58
žíši

to je mi líto, že musíte dělat s tak zakomplexovaným trdlem.Protože normální zdravé osobnosti by taková situace byla jasná a nestála za komentář neřkuli za dehonestaci kolegyně.

0 0
možnosti
VI

Vlad IV

13. 1. 2010 20:46
Sestři

jedním z mojich velkých zklamání z polistopadového režimu je fakt,že jste Vy a samozřejmně všechny Vaše kolegyně přestaly nosit tu krásnou uniformu s čepečkem....!!;-(

Víte,to se i k zubaři chodilo veseleji..!!;-)

0 0
možnosti

nova_pipina

12. 1. 2010 11:01
já říkám

já říkám všem dochtore :-) ale ne vážně, já bych to neřešila, vím ze své zkušenosti, že člověk,. který potřebuje sanitu je tak mimo, že říká doktore i psovi, pokud mu jeho vlhký čumák a uleví. Takže ne, nemyslím, že by bylo nutné odlišovat lidi ve zdravotnictví podle oblečení.

0 0
možnosti
RL

Lionel.r

11. 1. 2010 23:40
Tak tohle je nejpalčivější problém

našeho zdravotnictví? Vnější označkování zdravotníků? Třeba jako výložky s hodností u vojáků?A jste si jista, že když řeknete "paní prodavačko", neurazila jste "manipulantku skladu"?  Mně to přijde směšné:

Začínal jsem v nemocnici jako sanitář, po maturitě na SZŠ jsem byl zdravotní bratr, rehabilitační pracovník i fyzioterapeut. Má uniforma byla vždy stejná a totožná s lékařskou. Nově příchozí nebo třeba  návštěvy si mě (nás - postupem času probíhala maskulinizace SZP) pletli s doktory, ale nikdy jsem s tím neměl problém, natož abych se zamýšlel nad změnami oděvů. Úvod konverzace vypadal asi takto:

"Pane doktore..."

"Nejsem lékař, mohu Vám nějak pomoci?"

"Promiňte... Kde...(jak...,co...)...?" A bylo po problému.

0 0
možnosti
W

Wendolene

11. 1. 2010 22:40
Urcite by mely byt uniformy lepe rozliseny

A to kdekoliv, nejen ve zdravotnictvi. Ale ve zdravotnictvi jsou uniformy vseobecne desne, ta moda ze zapadu, kde jsou vsichni skoro ve stejnem...Souhlasim a zdravim vas a skvele, ze jste si zmenila prijmeni! Libite se mi tak vicV:-)

0 0
možnosti
W

Wendolene

11. 1. 2010 22:42
Re: Urcite by mely byt uniformy lepe rozliseny

P.S. A urcite nejste jenom "blba sestra", vy mate jeste starou skolu, takove sestricky vedi hodne, neberte takove utoky vazne, mejte vice sebevedomi!R^

0 0
možnosti
JN

Yesname

11. 1. 2010 21:15
Pani

Ten pán, co se do Vás obul, byl bambus. Ale pokud píšete o tom, že se člověk pozná podle oblečení, tak už asi nemá cenu se Vás zastávat. Máme svobodu a můžu chodit třeba nahatej.

0 0
možnosti
AW

alicew

11. 1. 2010 21:35
Re: Pani

tak to zkuste a poznáte, co to je SVOBODA...!!

0 0
možnosti

Saaayush

11. 1. 2010 19:34
...

Taky přispěju svojí troškou do mlýna. Na fakultě kde stufuju (Fakulta zdravotnických studií v Pardubicích) máme přímo obor Zdravotnický záchranář. Takže další profese, kterou si lidi pletou s doktorem. O rozdílech, i když by se jich pár našlo, už se rozepisovat nebudu. Ovšem pokud se něco děje, není asi na místě, aby laik nějak moc přemýšlel kdo je kdo, protože když už se něco semele, všichni zdravotníci dobře vědí co dělat.

0 0
možnosti
ZZ

hasmen

11. 1. 2010 19:25
No...

Já bych to barevně odlišil - sestra červenou hlavu,doktorka modrou... :-)

0 0
možnosti
M

motylek_02

11. 1. 2010 18:52
aaale

kvuli par jelitum s nizkym sebevedomim nema cenu nic menit. kdyz jsem hlidala dceru zname, tak mi rikali maminko (ac bych na ni musela zadelat ve 12ti), no  a v dobe studii a prace v laboratori nam bezne chodily nabidky adresovane na jmeno s titulem Dr. Jen jedna kolegyne povysila na profesorku, a to si patricne uschovala. jako legraci. Reprezentanti firem nas oslovovali bezne titulem vyssim nez jsme meli, a odmitali akceptovat nabidu, zustanme u slecny motylka. to staci.  Urputne se pidili po skutecnem  :-) A pokud nekdo rekne o nekom ze je blba sestra, tak by zaslouzil kopanec s rozbehem do zadnice. tecka konec hotovo. je to o nem, ne o tech sestrickach.

0 0
možnosti
AW

alicew

11. 1. 2010 19:30
Re: aaale

máte pravdu..všechno je jen v lidech....!

0 0
možnosti
RF

maxipes Fík

11. 1. 2010 17:20
No a potom jdete na prevenčku

a tam Vám ten mladej Sandokan, nebo jak mu říkáte, vyšetřuje kyčle a zubní kámen ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
AW

alicew

11. 1. 2010 17:29
Re: No a potom jdete na prevenčku

ale, ale...Vy znáte Sandokana???

0 0
možnosti
  • Počet článků 111
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2448x
Jsem jaká jsem a budu ráda, když budete číst moje články...