Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pallas Athena

24. 9. 2010 10:29
?????

Je videt, ze jste jeste nerodila, jinak byste ji na to nemohla skocit. Porod fakt nezaspite. Urcite nektere zeny maji prah bolesti vyse nez jine, ale porod je neco tak intenzivniho, ze tohle je proste blbost. V jake poloze spala? Snad ne na zadech s roztazenyma nohama, aby jako dite mohlo prolezt a ona nic necitila. :-P A po narozeni dite hned uslo a ani nespitlo, aby maminku neprobudilo???

Proboha vzpamatujte se lidi.

0 0
možnosti

Hanka Novotná

24. 9. 2010 9:42
Já těsně před porodem

rodila ve snu pomalu každou noc.;-D A v reálu to bylo mnohem mnohem hezčí.:-)

0 0
možnosti

ladyevil_cz

24. 9. 2010 9:25
To musel bý ale...

...brutus porod...gdyž tam byla spousta krve ;-)

0 0
možnosti

Olinček

24. 9. 2010 6:59
Porod ve spánku?

Tak to je pěkná blbost,normálniho člověka vzbudí i když chce na malou stranu a i kdyby rodila bez sebemenšího píchnutí tak by ji určitě vzbudili tlaky jak se dítě tlačí ven.;-D

0 0
možnosti

Kaniokova

24. 10. 2010 13:45
Myslíte, že se člověk vzbudí vždy,

když se mu chce na záchod? Asi jste toho ještě moc nezažila

0 0
možnosti

motylek_02

24. 9. 2010 4:57
na to me napada

jedine, byla strizliva? Jinak bych rada znala navod na porod ve spanku, slibuju ze budu poctive aplikovat:-)

0 0
možnosti

fioman

23. 9. 2010 23:44
Alice karma pro Vás!

Jsem rád, že jsem Vás inspiroval. Vážím si toho. Opravdu.V Na oplátku Vám nabízím k přečtení svůj zítřejší blog, v cca 11:30. Tentokrát zabrousíme do Maďarska a tématem článku bude kulinářství. Ručím Vám za to, že se nudit rozhodně nebudete. R^ S pozdravem Filip Fuchs, bloger. :-) P.S. Na porodu ve spánku není vůbec nic vyjímečného. Moje manželka tak porodila všechny tři naše dcery a všem budoucím maminkám spaní při porodu vřele doporučuje. R^ 

0 0
možnosti
  • Počet článků 111
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2448x
Jsem jaká jsem a budu ráda, když budete číst moje články...