Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

lahab

3. 1. 2011 23:32
Pomýlená osůbko.

Zaplatí jídlo, provoz domácnosti, benál a kromě toho ti dá měsíčně 4 litry. A tobě se to nelíbí? Že jako neví jaký máš příjem a jaké máš závazky? A co bys chtěla? Celý tvůj plat ti zůstane, k tomu máž zadarmo bydlení, stravu a cestování a ještě k tomu 4000. A co bys chtěla víc? Aby zaplatil ještě dluhy co jsi si nadělala než jsi ho poznala? Jestli ano, tak prostě nehledáš partnera, ale sponzora. Mj. o těchto podmínkách se většině žen ani nesní, protože se holt tak nějak musí podílet finančně na chodu domácnosti. Ale zase mají ty svoje chlapy aspoň rády a nejde jim jen o nabitou, otevřenou šrajtofli.

0 0
možnosti

locom

22. 12. 2010 14:23
Stravenky ...

... sam sice stravenky nemam, ale pripada me hodne ujete, aby se zenska divala na to, jakym zpusobem za ni chlap plati. Stravenky jsou soucasti ceskeho platebniho systemu, tak proc je nepouzit? ... Priste budete budete psat, ze zaplatil kartou VISA, protoze u sebe nema hotovost? Nebo proc nema VISA Gold? :)

0 0
možnosti

Chochotte

1. 12. 2010 15:32
Vtipný.

Jako vtipný to je, ale jen by mě zajímalo, jestli to je fikce, nebo dokumentární metoda :). Vážená autorko, kde je pověstná ženská intuice? Nebo fakt dopředu neodhadnete zhruba, zda to bude fiasko, nebo ne? Ledaže jsou to všechno rande naslepo :))

0 0
možnosti

LukasJ

25. 11. 2010 15:28
Stravenky

Hmm, docela hezké počtení. K těm stravenkám. Já vcelku neřeším, čím platím. Jsou to svým způsobem taky peníze. Jestli mě zaměstnavatel přispívá na stravenky, nebo mě dává tyhle peníze navíc, je jedno. Pokud zaplatím v restauraci stravenkami, můžu za normální peníze koupit třeba benzín, což za stravenky nejde. Osobně se snažím zbavit stravenek jak to jen jde. Nikdy mě nepřišlo divný, paltit stravenkami.

0 0
možnosti

Petr_

25. 11. 2010 13:33
... zaplatil dokonce stravenkami ...

Nemelo by to byt jedno, cim zaplatil? Zenska, ktera si potrbi na takove obradnosti je podle me exot. Opravdu proc na tom tak zalezi?

0 0
možnosti

petrhajek.blog.idnes.cz

25. 11. 2010 13:28
neuražte se,

ale přijde mi, že se moc zaměřujete na ekonomickou stránku. Minule jste si stěžovala, že nezaplatil. Teď si stěžujete, že sice jo... ale stravenkami. Když to vezmeme striktně, tak ty stravenky mu budou později chybět, takže stejně zaplatil ze svého. Ale to snad na rande není důležité, ne? Jde o to, jak se bavíte, jak si rozumíte... Vy to berete, že mu děláte děsnou milost, že s ním jdete. Já vždycky myslel, že rande je pro potěšeni OBOU  a tedy je to jaksi vyrovnáno.

Ten druhý případ byl vážně exot. Na prvním randeti plánovat děti a společný život.... To mi přijde mmnohem horší, než řešit to, jestli dá ženě 4.000 nebo 20.000. Na druhou stranu - on ale velkorysý byl - něco nabídnul (už je jedno kolik) osobně, něco jako placení "běžné spotřeby" a nic nechtěl. To vám nestačí? když pominu, že je blbost to řešit tak brzo, když se ani neví, jestli nějaké "společně" vůbec bude, nezná právě nic o situaci partnerky apod.

0 0
možnosti

SYETEY-KOTZOUR

25. 11. 2010 12:12
herdek to je pech

další exoti.....už se těším až si přečtu trojku....jdu na toR^;-D

0 0
možnosti

hafusak2

12. 11. 2010 17:05
Jak to vypadá, tak sehnat chlapa je problém.

Ale což teprve sehnat pořádnou ženskou? Když jsem před lety zůstal sám, tak jsem opatrně zkoušel najít si něco nového. Po nějaké době jsem si vypracoval přímo slovník seznamovací - výkladový, žensko - mužský. Jsem pohledná: podle všeho nemá doma zrcadlo. Jsem kulturní: omezuje se na tancovačky a plesy a pod. všeho druhu, max. kino, co dávají v divadle neví. Ráda cestuji: hledám troubu, který mi bude platit letenky po celém světě. Jsem podnikavá: tvoje konto roztočím do tří měsíců. Jsem rodinný typ: Doma bude naklizeno, do některých místností se ani nebude vstupovat. Žádné kouření, žádný pes. Jsem společenská: budeš platit po všech možných podnicích nejen za ní, ale i za její pochybné parazitické kamarádíčky. Mám ráda děti: jakmile se u tebe přihlásím, tak se k nám nastěhují moji mladí s dětmi a ty si hledej bydlení jinde. Jsem nepochopená: to je to vůbec nejhorší - hysterická psychopatka.....Atd. atd. atd. Nakonec jsem zjistil, že samotnému je opravdu nejlépe. A u toho už zůstalo.

0 0
možnosti

Jesuslives

25. 11. 2010 17:58
Re: Jak to vypadá, tak sehnat chlapa je problém.

to je skoro na samostatny blog.. takze jestli neco podobneho sepisete do vetsiho celku, velice rad si to poctu. Komentar me pobavil :-)

0 0
možnosti

Pepan A2

12. 11. 2010 16:33
Možná by byl zajímavý pohled z druhé strany,

neboli vyprávění těch dvou, kteří na rande šli s autorkou. To bychom se možná dozvěděli věci.;-D

0 0
možnosti

Lobo - poslední Czarnian

12. 11. 2010 17:11
Re: Možná by byl zajímavý pohled z druhé strany,

To není blbej nápadR^

Ale kde je najít? :-P

0 0
možnosti

Lobo - poslední Czarnian

12. 11. 2010 15:46
Pozval bych tě na rande,

ale asi bych pro tebe byl moc malej exot:-P

0 0
možnosti
  • Počet článků 111
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2448x
Jsem jaká jsem a budu ráda, když budete číst moje články...