Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
C

Cristony

30. 11. 2010 22:00
... smích ...

Směji se a jsem zatraceně ráda, že i jiné ženy mají "štěstí" na exoty :-) ;-D

Život je barevný a chlapi různí, bez těch exotů by člověk neviděl tu zlatou střední cestu a nepoznal ty správné chlapy ;-)

Zábavné čtení!;-D

0 0
možnosti
JS

Kolumbo

1. 12. 2010 12:35
Re: ... smích ...

No, zase to není o moc větší exot než Kája Gottů - ten přece taky popisoval, jak nemá čas protože je vytížen uměním a tedy prostě ženu osloví, že se mu líbí a má zájem jít s ní do postele. Pokud by byla pro ať se rozmyslí rychle, protože Kája nemůže ztrácet čas a obrátí se na jinou...

0 0
možnosti
FH

Fandano

29. 11. 2010 18:43
To neni mozne

Precetl jsem vsechny tri casti a neverim. Takovych exotu prece nemuze byt az tak moc.

0 0
možnosti

dva mraky

30. 11. 2010 0:00
Re: To neni mozne

Nevím jak to dělá, buď má básnickou liceni, nebo jsou to příběhy z jiného vesmíru anebo ovládá tajný klíč jak tu desetinu promile exotů v populaci nekompromisně odhalit. Ale zábavné texty to jsou rozhodně.

;-D

0 0
možnosti
AK

RazorBlade

27. 11. 2010 19:03
Jiny kraj jiny mrav

V GB se povazuje za nevhodne platit divce utratu na prvnim rande. Udajne aby slecna nemela pocit menecenosti ze neni schopna za sebe zaplatit. Jinak, co si budem nalhavat, ono je to vzdycky o zevnejsku - pokud dete na rande s krasavici ktera si koupi po ceste rohlik s jogurtem a vylije to na sebe tak si reknete 'vona je tak rozkosne jeta'. pokud to zadna krasavice neni tak dostanete urgentni telefon. no ne?

0 0
možnosti
S

sůva

27. 11. 2010 18:22
Takovejch blb ů je teď hodně...

Známá se na internetu zapsala do rubriky vážné seznámení - hned první den po diskuizích dostala asi 10 MMSek s fotkama pinďourů, věděla kterej se holí, kterej může 5x za noc, měla hlásit jak se holí ona, jak kouří a zda polyká -prostě vážné seznámení.....

0 0
možnosti
D

dycinone

26. 11. 2010 8:16
Moc pěkné

Články se mi moc líbí, také proto že jsem zavzpomínala na moje rande.

Např. se mě dotyčný na první schůzce v restauraci zeptal, zda u mě může přespat, přijel totiž autem. Reakce na moje NE bylo, že si objednal panáka a po vypití řekl, že teď už musí. Atd.... Protože byl z okruhu známých, kam jsem se nově přistěhovala, nemohla jsem prostě jenom přestat zvedat telefony, ale musela jsem tento pokus o vztah diplomaticky ukončit. Naštěstí se to nepovedlo, dnes už jsme manželé. Vyklubal se z něho nejlepší chlap na světě. Jsem moc ráda, že na prvním rande působil jako největší buran, jakého jsem kdy viděla, protože jinak by ho klofla některá přede mnou.:-)

0 0
možnosti
ZZ

hasmen

26. 11. 2010 8:18
Re: Moc pěkné

Já si taky myslím,že se paní Alice zbytečně unáhlila...

0 0
možnosti

dva mraky

25. 11. 2010 23:39
no toto?!

Cituji:"Jen jsem si v určitém časovém období mého života udělala perfektní obrázek o stav mužské populace" teda podle těch příběhů to je zřetelně jiná populace než místní. A to jsem viděl aj stíhačku couvat, kozu na stromě a žábu bušit pěstí do skály.Doufám Alice že máte v pořádku návratový modul nebo bránu či co používáte. protože místní realita je tak šedá.:-)

0 0
možnosti
TKN

ta, která nejsem

25. 11. 2010 21:55
Podobný případ je v Hallo, Dolly

Dolly se chystá sbalit nejprachatějšího klienta své seznamovací kanceláře, a tak najme herečku, které s ním jako sjedná rande ve svém oblíbeném podniku. Herečka se chová nemožně, načež tam vejde Dolly jako dáma velkého světa a pracháč se do ní samozřejmě zamiluje.

0 0
možnosti
PZ

0xf

25. 11. 2010 17:02
zasmal jsem se docela

ze bych napsal par radku ze svych rande... jako protipol ale to by mi je musela autorka opublikovat nehodlam svou identitu sverit internetu. Ale docela sranda... pamatuju jak jsem jedne sehnal v zime jahody :-) a pak potkal ice queen

0 0
možnosti
AK

RazorBlade

27. 11. 2010 18:57
Re: zasmal jsem se docela

tak ty si solidni trapka....

0 0
možnosti
D

Draggo

25. 11. 2010 16:45
Poslyste Alice,

ze vy byste s nekym normalnim ani na rande nesla a zamerne si vybirate jen exoty? :-P

0 0
možnosti
AL

nechci vyrusovat

25. 11. 2010 17:24
Re: Poslyste Alice,

nikoliv vybírá, ale pouze poue vymýšlí .......

;-D;-D;-DRv

0 0
možnosti
MU

mazlikuzlik

25. 11. 2010 15:27
Díl 156.

Po prvním příspěvku na podobné téma jsem se nechal přesvědčit, že je možné, aby se něco podobného odehrálo i ve skutečnosti.... S přibývajícími čísly této telenovely a jakéhosi nepodařeného sexu ve městě, moje ochota uvěřit klesla na nulu...

0 0
možnosti
  • Počet článků 111
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2448x
Jsem jaká jsem a budu ráda, když budete číst moje články...