Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
V

vittus

1. 12. 2010 22:23
Nevím,

ale zdáte se mi, Alice, trošku životem unavená žena. Žena svobodná a bezdětná, která v domnění, že již v pokročilém věku potká muže, který s Vámi zplodí děti, berete za vděk kdejakého idiota z "vyšších" kruhů. Ženy vašeho typu v přetvářce říkají, že děti nechtějí, ale hluboko v duši pláčou a je to největší přání jejich života. HODNĚ ŠTĚSTÍ!

0 0
možnosti
AW

alicew

3. 12. 2010 1:20
Re: Nevím, ale

unavená nejsem..i když ted jsem se vrátila z večírku, kde jsem zapomněla fotoaparát a musela se tam znova vrátit, takže vlastně unavená jsem. Proč píšu tyhle přÍběhy? Protože mě to baví a hodně se u toho nasměji a věřím, že se pobaví spousta dalších lidí. O dětech zatím nepřemýšlím  a ani o snaťku....i když někdo z "hiIgh society" by nebyl k zahození:-).....

0 0
možnosti
MP

papros

1. 12. 2010 14:44
Vážená slečno,

nebo paní? (nepředpokládám) Nevím, zda vaše příběhy jsou skutečné, nebo si je vymýšlíte. Pokud jsou skutečné, sám bych na místě těch chlapů ani další schůzku s vámi ani raději nechtěl. Jste dost namyšlená a vzhledem k vaší fotografii si myslím, že si docela fandíte a nebo žijete ve virtuální růžové zahradě. Ale i přesto přeji mnoho štestí s tím šílencem co s vámi vydrží, pokud se nějaký najde.

0 0
možnosti
Y

yoss8808

3. 12. 2010 9:57
Re: Vážená slečno,

koukám, že nejsem jediný, kdo má z autorky tenhle dojem....

0 0
možnosti
ZZ

hasmen

1. 12. 2010 14:40
No to je už pech...

Nevím,kolik má tenhle seriál dílů,ale naprosto otevřeně říkám,že se už těším na příští ... Napadá mne otázka:Není ta chyba trochu i na vaší straně?

0 0
možnosti
AW

alicew

1. 12. 2010 15:10
Re: No to je už pech...

myslíte, že je mojí chybou, že Jose neví, jak se TO dělá?

0 0
možnosti
Y

yoss8808

1. 12. 2010 14:34
To je zase blábol....

Autorka by neměla číst věci typu Rytmus hnoje a podobné sratschky. Aspoň by tam nepochytila jejich stylistiku, když už nic jiného.....Rv

A méně koukat na Rosamunde Pilcher.

0 0
možnosti
AW

alicew

1. 12. 2010 15:17
Re: To je zase blábol....

Co by podle Vás vážený pane "Chytrý" měla autorka číst? Ráda si nechám poraditR^

0 0
možnosti
H

hafusak2

1. 12. 2010 10:41
Také jde o to, kdo nebo co na rande přijde.

Např. cítím-li její parfém na 200 m, bude se mi dělat mdlo při společném sezení u stolu. Podívám-li se na její tvář a uvidím, že mejkap si nanášela zednickou lžící a její blond vlasy nějak černají od kořínků, sotva uvěřím v přírodní blondýnku / beru spíše na brunety/ a když se podívám na její 3 cm nehty, tak ať mi chvilku vypravuje, jak s nimi vaří, myje nádobí, uklízí a pod.Oblečení: pokud je na všem viditelná značka výrobce, už se mi dělá špatně a mé peněžence ještě hůř. A když na závěr mi začne vykládat, jak je chudinka sama, nikým nepochopená, kde všude byla na dovolené a jak vyznává nekonvenční způsob rodinných vztahů - dávám se na útěk.;-D

0 0
možnosti
R

Roger.Wilco

1. 12. 2010 12:38
Re: Také jde o to, kdo nebo co na rande přijde.

Asi tak :-)

0 0
možnosti
PH

petrph

1. 12. 2010 9:10
jestli se něčeho bojím

Tak toho že i průměrně rozumná ženská takovéto sexuální loudily rozezná a odpálkuje i s jejich průhlednými pohádkami o cudném manželství a panicem  v 38. Tedy rozezná to u místních českých (nepříliš movitých) mužů.

Ale tváří v tvář cizinci s  akademickým  vzděláním,  šarmantním vzhledem,ležérní elegancí ba dokonce movitým a úspěšným? 

0 0
možnosti
ON

opačný názor

1. 12. 2010 8:36
dil 976

nikoho jsem nenasla, krmim ptacky a nemam tuseni kdo mi jednou zavre vika ;-DRv

0 0
možnosti

milinek

1. 12. 2010 8:34
Rande do důchodu

Jestli to bude takto pokračovat, tak nevím s kým budete za chvilku chodit na rande :-)

0 0
možnosti
HN

Hanka Novotná

1. 12. 2010 8:15
Já si přesto myslím,

že naši chlapi jsou nejlepší.;-)

0 0
možnosti
O

Only-Kid

1. 12. 2010 8:13
...

Cože??

0 0
možnosti
  • Počet článků 111
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2448x
Jsem jaká jsem a budu ráda, když budete číst moje články...