Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Sidonie_11

18. 2. 2011 16:19
:)

Připomněla jste mi jednu mou hodinu: malé parkoviště - asi 7 míst, všechna kromě jednoho obsazená. Na to jedno jsem měla zajet "čumákem" a pak z něj vycouvat. Avšak byl v tom háček - asi 2 metry za "zadkem" auta jsem měla cyklostezku, na kterou jsem samozřejmě nesměla najet... No, bylo to asi veselý se dívat, jak se tam popojíždím s tou Felinkou dopředu a dozadu, ale nakonec se zadařilo, aniž bych najela na cyklostezku nebo škrábla některého ze "sousedů"... ;-D

0 0
možnosti

Draggo

18. 2. 2011 13:04
Zadny strach Alice,

vasniva uz jste, ted trochu popracovat na te motoristce a je to v suchu! :-P

0 0
možnosti

alicew

18. 2. 2011 15:48
Re: Zadny strach Alice,

tak dobře, dám tedy na VásR^

0 0
možnosti

jendazmoravy

17. 2. 2011 14:55
K tomu couvání

Váš instruktor je asi bezmozek. Kdyby Vás učil radši parkovat tak, že někam zacouvete (je to mnohem přesnější než jízda dopředu), tak Vás nemusí znervźňovat ti, co zaparkovali vedle Vás.

0 0
možnosti

alicew

17. 2. 2011 14:57
Re: K tomu couvání

to jsme se učili předtím.....R^

0 0
možnosti

petrhajek.blog.idnes.cz

17. 2. 2011 14:47
a teď si představte,

že v reálu to bude stejné, jen nebudete mít bezpečnostní pojistku instruktora a štít "L" na střeše :-).

.

Miámochodem: UFO to být nemohlo, jak už definice praví, písmeno F ve zkratce znamená Flying :-)

0 0
možnosti

alicew

17. 2. 2011 15:06
Re: a teď si představte,

představte si, že si to často představuji;-D.....a co je UFO vím....nevidím však problém v tom, proč by hoši z UFO nemohli skočit do kamionu??? Co vy víte, třeba se jedná o nějakou trasformaci UFO:-)))

0 0
možnosti

Katka1

17. 2. 2011 14:27
...

Ježiš, vy mně děsíte. Autoškolu mám sice pár let za sebou, ale od jejího absolvování jsem za volantem neseděla. Teď bych měla začít jezdit po Praze. Plánuju zaplatit si kondiční jízdy, ale bojím se, že nezvládnu ani ty.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS