Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

alicew

9. 6. 2011 13:08
...

vyberu takového, co vozí mladé sličné hochy, abych měla na co koukat já....můj vyvolený bude mít oči jen pro mne;-D

0 0
možnosti

zdeseny obcan

10. 6. 2011 14:55
Re: ...

tady je jeden s andelskou trpelivosti:

http://www.youtube.com/watch?v=tW3_pFrGSe0

0 0
možnosti

petrph

9. 6. 2011 13:03
chtělo by to ještě jednu podmínku

Aspoň co vím  tak většina instruktorů autoškol si nevozí pouze jednoho adepta, ale tak 2,3 a prostřídává si je u volantu. Toto by si chtělo zjistit předem a vyhnout se jim.

Protože, pouštět na pokyn svýho partnera každou chvíli místo sebe k volantu nějakou namalovanou dvacítku, to by asi dotyčná nerozdejchala...:-)

0 0
možnosti

NewDorianGray

9. 6. 2011 13:02
Milé děti,

řízení auta, teď mám na mysli kroucení volantem, je věc triviální. To, že zdárně absolvujete autoškolu, z vás dělá zdatného kroutiče volantem, ne řidiče. Řidičem se člověk stává až v okamžiku, kdy s vysokou pravděpodobností dokáže odhadnout, co udělá to trdlo ve vedlejším autě. Do té doby budete zmíněným kroutičem volantem. Rovnou zapomeňte, že byste to zvládli dříve než po ujetých sto tisících kilometrech. Většina řidičů se to nenaučí nikdy. Málokdy dojde k autonehodě, když jeden řidič udělá chybu. Na autonehodu musí být skoro vždycky dva. Ten, co chybu udělá a ten, co jí nedokáže zabránit. A ty, milá autorko, jsi sice mladá a půvabná dáma, ale přeci jen, neměla už bys mít autoškolu rok, dva, ne-li dokonce tři za sebou?:-)

0 0
možnosti

alicew

9. 6. 2011 13:22
Re: Milé děti,

nejméně rok anoR^

0 0
možnosti

tomasz.

9. 6. 2011 11:59
pokusy

Znam cloveka, ktery udelal jizdy az na 7. nebo 8. pokus ;-)

0 0
možnosti

Draggo

9. 6. 2011 12:18
Re: pokusy

asi by zde melo platit "trikrat a dost". :-P

0 0
možnosti

Roman36a

9. 6. 2011 11:57
id

0 0
možnosti

alicew

9. 6. 2011 11:50
...

já si srandu nedělám;-D

0 0
možnosti

Roman36a

9. 6. 2011 11:39
Já teda nevim,

ale podle mě na to zkrátka nemáš. Řízení auta je poměrně složitá záležitost a né každý je schopný to zvládnout. Někomu pomůže když má výjimku a používá pouze auto s automatickou převodovkou, někomu ale nepomůže vůbec nic. Vážně není ideální doba na oželení x tisíc Kč a s vědomí že neublížíš ani sobě, ani ostatním lidem se na to vykašlat? Lidí co nemají řidičák je dost, nikde není psáno že zrovna ty mezi ně memůžeš patřit. Je sice hezký že si z toho děláš srandu, ale auto v nesprávných rukou je zbraň. Dost nebezpečná.

0 0
možnosti
  • Počet článků 111
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2448x
Jsem jaká jsem a budu ráda, když budete číst moje články...