Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
X

xychteen

29. 8. 2011 11:26
Ještě k tomu kruháči - když už jsme to v noci nedořešili :-)

Takhle přesně vznikají globální konflikty :) - vy si myslíte, že vám (zjevně nejen já) nerozumím a že máte pravdu, jenže je to naopak. Takže víceméně ve vašem zájmu to shrnu ještě jednou celé - podle vás jste byla donucena prudce brzdit řidičem, který se vřítil na kruháč o jednu (dvě, tři...) odbočky dřív a na "vašem" sjezdu kruháč opustil neblikaje. Což je od něj sice unfair, ale nijak vás to nenutilo k prudkému brždění, protože on měl přednost. Jediné "omluvitelné zabrždění" by nastalo jen v případě, že by naopak blikal a neodbočil...

:

...už je to jasné? Proto jsem se (nejen já) podivil a ozval - nikoliv, abych vás nějak ponížil či urážel, ale abych vám to vysvětlil, dokud se nezapletete do něčeho fakt vážného... ona totiž moje žena taky řídí, všichni kolem byli vždycky šílenci a neumětelové, až konečně (a zrovna u MB) své auto totálně zrušila. Pak byla náhle ochotna připustit i nějakou tu vlastní chybičku (a vydrželo jí to skoro celý týden :-D).

:

Mějte se a jezděte - bez obtisku

2 0
možnosti
JG

Jiittkkaa

29. 8. 2011 8:26
Pobavilo, díky

jen to nevzdávejte:-)Jitka G

0 0
možnosti
AW

alicew

29. 8. 2011 8:34
Re: Pobavilo, díky

děkuji za podporuR^

0 0
možnosti
N

NewDorianGray

29. 8. 2011 7:57
Jen tak na okraj.

Před vjezdem na kruhový objezd dávat blinkr vyhláška přímo zakazuje. V okamžiku, kdy po kruhovém objezdu kroužíte, dáváte blinkr pouze v případě, že přejíždíte z pruhu do pruhu (i takové jsou kruháče a není jich málo) nebo když kruháč opouštíte. Při opouštění ho ale nedává skoro nikdo. Ono je mezi dvěma odbočkami hrozně málo času a kam pojedete, dáváte najevo daleko spolehlivěji stopou auta. Na blinkr nespoléhejte. Dejme tomu, že na křižovatce narazíte do auta, které sice je na hlavní, ale má zapnutý blinkr, že vám uhne. Hádejte z čí to bude viny. No správně, z vaší, blinkr neblinkr.

0 0
možnosti
N

NewDorianGray

29. 8. 2011 7:49
Váš článek jsem dočetl celý.

V souvislosti s ním bych vás rád požádal, abyste zde každý den uváděla časy, kdy budete usedat za volant. My ostatní se vám rádi přizpůsobíme. Důrazně vás pak žádám, abyste s dvoudením předstihem uváděla, kdy pojedete do Prahy. Sundám z auta kola, aby mě to nesvádělo. ;-D

0 0
možnosti
AW

alicew

29. 8. 2011 8:22
Re: Váš článek jsem dočetl celý.

do Prahy jezdím pouze autobusem.....;-D

0 0
možnosti
R

roman36c

29. 8. 2011 6:47
Už jsem to tady psal jednou.

Někomu zkrátka není dáno. Prudce dupat na brzdu před kruhákem může leda..... jak že to zařval kdosi z průvodu dětí? Tohle je snad to nejhorší čeho se může řidič dopustit. Ačkoliv je povinnost dodržovat bezpečnou vzdálenost, je to šílená prasárna. "Dupání" na brzdu má smysl pouze v případě náhlého ohrožení, například vběhnutí někoho těsně před auto, rozhodně né při vjezdu na kruhový objezd. Zpomalit auto, rozhlédnout se, pak buď dobrzdit, nebo naopak jemně sešlápnout plyn a na objezd vjet není žádná věda. To auto na kruháku na vás nevyskočilo z lesa.

0 0
možnosti
AW

alicew

29. 8. 2011 8:25
Re: Už jsem to tady psal jednou.

vyskočilo na mne ze silnice, kde se správně mělo jet 30 km /h, ale řidič tam doslova vlítnul. Jedná se o malý kruhový objezd, kde po pár metrech následuje první výjezd....on jím vyjel, ale nedal blinkr a tudíž nebylo jasné,  co bude následovat....navíc jsou něktré kruháče vysoké a nejsou za ostrůvky vidět přijíždějící auta....

0 0
možnosti
VD

všd

29. 8. 2011 1:48
Autoškolu jsem dělal jednu, zkoušky dvě

Následně jsem usoudil, že bych za volantem nedělal dobrotu a tak jsem na třetí termín ani nešel. Bez auta se v Mladé Boleslavi žít dá a řidičák neměli (a netajili se tím) ani někteří přednášející na VŠ. Horší je, že to požadují na některé práce.

0 0
možnosti
X

xychteen

29. 8. 2011 1:39
V Bolce dávaj na kruháči povinně blinkr ti...

...co na něj vjíždějí?

0 0
možnosti
AW

alicew

29. 8. 2011 1:44
Re: V Bolce dávaj na kruháči povinně blinkr ti...

ne, to jste asi špatně pochopil...když už je někdo na kruháči, tak by měl dát najevo, kam jede.....

0 0
možnosti
MH

hecos

29. 8. 2011 1:23
Antiřidič 27

Tenhle doklad je ten poslední,po kterém toužím.Jeden bicykl do lesa,druhý na silnici,autobusy,vlaky....vždy sem se dostal,a nemyslím,že by se na tom mělo něco měnit.

;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 111
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2448x
Jsem jaká jsem a budu ráda, když budete číst moje články...