Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To mi povídejte, ted jsem hledala v autě cca 10 min propisku se kterou jsem ještě před tím psala, už jsem nabyla dojmu, že se vypařila do prostoru. Ona však byla "zaklíněná " na bezpečnostním páse:-)a nebyla vidět...ale byla tam!

0 1
možnosti
PB

P84e45t72r 37B65ü43r63g82e89r

18. 2. 2013 15:52

Hledat cokoliv je obtížné! S věkem prý dokonce stále obtížnější. Vždyť jak těžko se hledají ztracené věci - a to jsou prosím jenom věci. Třeba klíče. Ještě horší je to se zatoulaným domácím mazlíčkem: on chce domů, a vy ho přitom také chcete - jen jste se někde v tom zmatku minuli... Jak potom chcete v tomto světě najít životního druha, který by vám byl v mnoha rovinách odpovídající? Nestěžujte si na (možná první) neúspěšný pokus. Poradit neumím - kdybych uměl, poradil bych sobě.

2 0
možnosti
Foto

nosím metalické legíny:-))...jak jsem pochopila, to je další z libůstek některých mužů...:-P

1 2
možnosti
Foto

Hmm...metalické leginy...nevím...asi radši ty punčochy, když už přijde na věc ;-) Libůstek je spousty a vcelku se ukazuje, že nejsou výsadou mužů :) Možná jsou metalické leginy taky sexy a někomu připomenou latex? ;-D

0 1
možnosti
Foto

;-D A nosíš ty punčochy s podvazky, minisukně a boty na podpatku ... nebo ne? ;-D

Nejsem gentleman, aby nedošlo k mýlce ;-)

2 2
možnosti
DM

No toto... Taková hodnotná intelektuální komunikace a Vy to ustřihnete :-)

2 5
možnosti
  • Počet článků 111
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2448x
Jsem jaká jsem a budu ráda, když budete číst moje články...