Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Muži a první rande, aneb, jak se na první pohled (ne) zamilovat (4)

První schůzka, chcete- li rande bývá mnohdy rozhodujícím okamžikem. Rozhodujícím okamžikem v životě ženy či muže. Ano, je to tak, neboť tento rituál je výsadou lidí. Ještě jsem neslyšela, že by např. dva mravenci šli na rande, dali si kávu a povídali si. Nejsem však zoolog, tak zde nechci šířit paniku nebo mystifikovat dav. Stačí, že toto bravurně zvládnou naši politici.

Já se budu raději držet tématu a tím je první rande mezi mužem a ženou. Sešla jsem se velkým počtem českých mužů, výsledek byl více méně žalostný. Řekla jsem si stop nudným českým mužům. Zkusím cizince!

 

Carlos byl Španěl a pocházel z Barcelony. V Čechách žil již nějakou dobu. Měl akademické vzdělání a šarmantní vzhled. Jeho ležérní elegance byla nepřehlédnutelná, stejně jako jeho výrazné černé oči, vlnité tmavé vlasy a impozantní nos. Jinými slovy, Carlos byl fešák.

 

Carlos byl nejen fešák, ale byl i úspěšný muž. Svými neobyčejnými schopnostmi pomohl z tíživé situace několika, nejen českým podnikům. Carlos byl muž světaznalý.

 

„Musím říct, že máš moc krásné vlasy, ta barva se mi líbí“, pronesl během popíjení jasmínového čaje Carlos. „Když jsem byl naposledy v Maďarsku, tak tam ženy hodně nosily takové vlasy“, dozvěděla jsem se, že se mu to líbí, stejně tak, jako můj pásek a kalhoty, z nějakých záhadných důvodů opomenul okomentovat vrchní díl mé garderoby. Ale o tom až později.

 

„Máš velmi dobrý vkus, Alice“, ukončil Carlos touto větou průzkum mého exterieru.

Pravda, zdálo se mi jeho chování poněkud neobvyklé, ale říkala jsem si:“Jiný kraj, jiný mrav.“

 

Carlos se rozpovídal o své minulosti. Žil osm let ve svazku s jistou ženou, avšak bez sexu. Ona byla věřící a nechtěla sex před svatbou. Carlos se očividně do chomoutu nehnal. Zkrátka, nebyl to žádný zbrklík. Nevydržela jsem a musela jsem se zeptat: „ To jsi ji ani jednou , za těch osm let nepřesvědčil?“ Ne, ani jednou , prostě to nešlo“, odpověděl se sklopenými oči Carlos.

 

„Teď bych to však chtěl změnit a radikálně!“

 

Vnímavý čtenář již vytahuje kapesník, aby setřel slzy dojetí ze své tváře a běží do nejbližšího papírnictví pro svatební blahopřání. Ne, ne, chyba lávky!

 

Carlos hledal ženu. Hledal ženu, co s ním bude spát, avšak bez vztahu. Byl těmi osmi lety tak zdeptán, že by chtěl teď chvíli svobodu a sex.

 

„Alice, mám na tebe jeden dotaz, nemáš prosím Tě nějakou kamarádku?“, řekl trochu ostýchavě Carlos. Samozřejmě, že mám kamarádku, kamarádek mám hned několik. Nějak mi nebylo jasné, k čemu by Carlos potřeboval zrovna moji kamarádku?

 

Dozvěděla jsem se, že Carlos má přítele, též Španěla. Jmenuje se José. „Víš, je to taková delikátní záležitost. Můj kamarád ještě s nikým, no však víš co? Je mu 38 let a ještě s žádnou ženskou, no, jak to jen říct?“

 

„Ahá, chceš říci, že ten Tvůj kamarád ještě nikdy neměl pohlavní styk se ženou?“, otázala jsem se a sama se divila, do jaké diskuse se to pouštím? „Ano, přesně tak. Neměl! Já bych mu chtěl moc pomoci. On asi ani neví, jak se to dělá? Uznej sama, to by bylo blbý, abych mu to vysvětloval já sám“, řekl zcela vážně Carlos.

 

„Byla by jsi tak hodná a řekla jsi to té Tvé kamarádce“, prosil mne naléhavě Carlos. „Co myslíš, zvládla by to s ním?“, dodal s mírným ostychem.

 

„ Co se týče nás dvou Alice, až se příště sejdeme, neber si prosím na sebe tohle tričko, máš moc málo látky tady vpředu“, upozornil mne direktivně Carlos a nápadně poukázal na můj dekolt. „Také si neber prosím krátkou sukni, bude lepší, když si vezmeš něco, no prostě něco jiného.“

 

Seděla jsem mlčky a v duchu jsem si říkala, kde bere Carlos jistotu, a hlavně tu drzost plánovat další schůzku?

 

„Samozřejmě, příště si vezmu na sebe pytel a udělám si jen díry pro oči. Také s sebou vezmu kamarádku, aby ukázala Josemu , jak se TO dělá.“

 

„Přijede s Tebou příště i José ? Mám takový pocit, že by to bez něho nešlo“, usmívám se a zároveň čekám, co na to Carlos?

„Ano, ano, zařídím to a na kdy se tedy můžeme domluvit?“, vytahuje Carlos svůj diář.

 

Co říci závěrem? Není nad schůzku s charismatickým, světaznalým a inteligentním cizincem! Uznejte sami. I na mě to byla silná káva, natož na Vás milí čtenáři.

Autor: Alice Wollmannová | středa 1.12.2010 7:37 | karma článku: 20,81 | přečteno: 2993x
  • Další články autora

Alice Wollmannová

James Bond z Lidlu

Také se Vám stává, že některé příběhy z Vašeho života se zdají být neuvěřitelné? Ne, nemusí se jednat o nic tak dramatického, jako je přistání mimozemšťanů přímo u Vás na balkoně, nebo to, že vyhrajete na stírací los 20 milionů.

19.9.2016 v 9:00 | Karma: 16,58 | Přečteno: 516x | Diskuse| Společnost

Alice Wollmannová

Jaro je tu, lidi šílí, a zase ta výměna pneumatik....

Pro většinu lidí je výměna pneumatik pěkná otrava. Ani já nejsem výjimkou. Snažím se to odkládat, jak jen to jde. Jo, teď na jaře mírná prokrastinace není na škodu, ale v opačném případě by to mohl být pěkný malér. Tento článek je určen všem, pro koho je výměna gum ze zimních na letní a opačně ztráta času, jinými slovy pěknej vopruz. Nechte na hlavě, nevšední příběh lze zažít i při takto přízemní činnosti.

2.4.2014 v 7:43 | Karma: 11,93 | Přečteno: 781x | Diskuse| Společnost

Alice Wollmannová

Elita nejsou jelita!?

Jak tak koukám na zápisky v mém blogu, tak zjišťuji, že jsem již rok NIC nenapsala. Není to tím, že by se nic v mém životě nedělo, jen jsme si dala pauzu. Dnes jsem si řekla:“ DOST, už je to přece rok a já zase začnu psát“. O čem? No, to se uvidí! Ted však mám pro Vás jeden příběh, tak trochu související se svátkem všech zamilovaných...

15.2.2014 v 0:16 | Karma: 12,78 | Přečteno: 682x | Diskuse| Společnost

Alice Wollmannová

Povalentýnské requiem, aneb je hledání chlapa ztráta času?

Je hledání chlapa ztráta času? Majitelé rozličných seznamek Vám odpoví, že určitě není. Některé ženy řeknou rovnou, že je. Pojďte se přesvědčit sami. Přečťete si můj příběh a zkuste odpovědět na tuto jednoduchou otázku. Je hledání chlapa ztráta času?

18.2.2013 v 8:05 | Karma: 17,93 | Přečteno: 1217x | Diskuse| Společnost

Alice Wollmannová

Chlapi chcete sbalit ženskou? Pořiďte si osobního kouče!

Svět se vážně zbláznil. Dnešní muži si najímají osobního kouče, aby se dozvěděli, jak sbalit ženu. Ve snu by mne nenapadlo, že by s touto triviální záležitostí mohl mít nějaký muž problém. Vždyť stačí tak málo! Co myslíte, dámy?

15.8.2012 v 7:44 | Karma: 17,37 | Přečteno: 1879x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Zemřel bývalý místopředseda ODS Miroslav Macek. Bylo mu 79 let

1. května 2024  12:58

Ve věku 79 let zemřel bývalý místopředseda ODS a federální vlády Miroslav Macek, bylo mu 79 let. O...

Moskva se chlubí kořistí z Ukrajiny: Abramsy, Leopardy i českým BVP

1. května 2024  15:38

V Moskvě ve středu začala výstava západní vojenské techniky, kterou používá ukrajinská armáda a...

Demonstrace v Tbilisi pokračují. Premiér odvolal návštěvu Spojených států

3. května 2024  7:08

Gruzínská policie začala zatýkat demonstranty, kteří i ve čtvrtek pokračovali v metropoli Tbilisi v...

Izrael zasáhl budovu bezpečnostních sil v Damašku, osm vojáků utrpělo zranění

3. května 2024  6:43

Při izraelském vzdušném úderu byla ve čtvrtek večer zasažena budova syrských bezpečnostních sil na...

Záplavy na jihu Brazílie si vyžádaly desítky obětí, přehradám hrozí kolaps

3. května 2024  6:23

Rozsáhlé záplavy, které v těchto dnech sužují jih Brazílie, mají nejméně 29 obětí. Dalších 60 lidí...

Soud poslal na čtyři roky do vězení kapitána lodi, na které uhořelo 34 lidí

3. května 2024  6:14

Americký soud poslal na čtyři roky do vězení kapitána lodi, při jejímž požáru zahynulo v roce 2019...

  • Počet článků 111
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2448x
Jsem jaká jsem a budu ráda, když budete číst moje články...