Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Z

Zoro.Vomáčka

25. 11. 2010 15:26
Co by tak o ní napsal ten, co ho pomlouvala..?

Tak sem si přečet diskusi.

Sakra sakra, dím....paní je asi známa na internetu ze seznamky a moc valně o ni ti, co viděli její fotky, bohužel nepíší...Tak nevím. Co teď? ;-)

Ono je to vždy rub a líc jedné mince a záleží, která strana se nám prezentuje.

Jak říkám, co kdyby napsal onen nešťastník, jak to opravadu bylo a jak se popsala ona po telefonu, než se uviděli? ;-D

0 0
možnosti
AW

alicew

25. 11. 2010 16:15
Re: Co by tak o ní napsal ten, co ho pomlouvala..?

to je skutečně prekérní situace..asi Vám nezbyde nic jiného, než, že se na ty fotky podíváte8-o...mimochodem..mám dvojitou bradu a holím se i vzadu:-)

0 0
možnosti
OS

legatus

25. 11. 2010 15:18
zajimave

Jsou to zajimave postrehy i kdyz se mi zda malo pravdepodobne ze byste porad narazela jenom na takovehle trotly. Ale zase o prumernych rande by nebylo zabavne psat... Fakt by me zajimalo kde tyhle zoufalce schanite a proc nechodite na rande s muzi bez zjevnych a rozvynutych sociopatickych vlastnosti...

S pozdravem

0 0
možnosti
ZP

zzzdenek13

25. 11. 2010 14:53
??

Mně spíš vrtá hlavou, jak to, že taková bezpochyby schopná žena nepoznala ještě před schůzkou, co ji asi čeká. Že by jí nejprve lichotilo, že jí takový borec zve na schůzku? Myslím si tedy, že tnto říspěvek spíše vypovídá o autorce samotné...

0 0
možnosti
AW

alicew

25. 11. 2010 14:56
Re: ??

nebojte, poznala jsem to...ale chtěla jsem se přesvědčit, jestli se nemýlím...!!

0 0
možnosti
MD

majkie

25. 11. 2010 14:34
Filtr

Taky jsem před pár lety absolvoval pár schůzek (asi 10) z netové seznamky. Filtr probíhá na mailu a tam se někdy stane, že projde někdo zajímavý psaným projevem, přesto v reálu je z jiné planety. Ve dvou případech se mi to stalo, dívky byly téměř srovnatelné s tím, co tu popisuje autorka. Většina ale byly celkem normální holky s nějakými klady a zápory, ale ne vyslovená tragédie. Ono úplně normální není nikdo, to je jen statistický přelud. No a dva případy byly holky, se kterými jsem si rozuměl a s jednou se i zadařilo :-)

Ono ale někdo ty exoty přitahuje prostě víc a ten primární filtr má třeba jinak nastavený. Už fotka autorky naznačuje, že to hledání "normálních" musela mít trochu ztížené. Pokud takové podobné posílala případným zájemcům (pokud šlo o seznamku), tak ty spíš přitáhnou nějaké "sebevědomější" až machistické typy - ovšem často právě zoufalce s falešným vnímáním sebe sama.

0 0
možnosti
MU

mazlikuzlik

25. 11. 2010 15:35
Re: Filtr

Také jsem před několika lety absolvoval pár schůzek z netové seznamky a ani o jedné slečně nemůžu říct něco podobného co slečna Alice o svých nápadnících.

Dva, tři týdny jsme si jen psali a teprve pak spolu někam šli. S některými jsem potom určitý čas chodil, z dalších se staly kamarádky a jen naprosté minimum (okolo 3) upadlo do zapomnění...Zkrátka ta konverzace byla ryze společenská bez jiskry a náboje.

Podobným případům ale nerozumím.

0 0
možnosti
LH

Lady Humussprey

25. 11. 2010 14:20
Madam předvádí diblíka a když bude mít čtenář

deset dioprií, tak tomu podle fota bude i věřit. Ono to vypadá v praxi jinak. měla jsem na podnájmu kulturistu a opravdu hezkého chlapa, který si dal několik inzerátů a pak na takové schůzky chodil. Po návratu už na chodbě řval, abych ho slyšela, "Pane Bože , to zase byl zážitek, co já komu udělal, okamžitě odcházím se opít, abych tu hrůzu za sebe spláchnul".

0 0
možnosti
Y

yoss8808

25. 11. 2010 14:15
co se takhle milá Alice podívat do zrcadla....?

No řekl bych to asi takhle, vzhledem k tomu, že podle fotek na flickr.com Alice už má čtyřicítku za sebou, nemá děti, nikdy nebyla vdaná (o tom by se nám už na blogu zmínila), tak bude svým způsobem taky pěkný exot.....

Podle zkušeností z mého okolí si exotky v 99% případů nabrnkávají podobné exoty.

Takže dobrá rada - není čas podívat se do zrcadla a akceptovat to, na co reálně mám? Resp. že nemohu  mít to co chci a smířit se s tím, že nebudu mít nic.

Ruku na srdce pokud  budu mít úroveň, postavení, peníze atd., budu si vybírat čtyřicetiletou zdravotní sestru (dojemná reportáž ze záchranky na webu....), která podle všeho nikdy s nikým nežila (rozhodně se s tím v žádném z blogů nepochlubila....) a tudíž se asi nebude chtít přizpůsobovat), s počínající nadváhou (ten flickr je ale potvora, tu druhou a třetí bradu nějak neschoval....) nebo o deset let mladší, hubenější, vzdělanější, úspěšnější....?

0 0
možnosti
AW

alicew

25. 11. 2010 14:26
Re: co se takhle milá Alice podívat do zrcadla....?

nikdo po Vás nechce, abyste si vybíral právě mne....máte možnost svobodné volby:-)V

0 0
možnosti
IH

I-voucH

25. 11. 2010 13:44
jste zoufalá zlatokopka

pokaždé jdete na rande s někým velmi úspěšným a bohatým. a to nám velmi silně zdůrazníte. potom rande dopadne katastrofálně, samozřejmě, že díky jeho chování. on je blbec a vy jste slečna dokonalá, která musela přetrpět hodinu s takovým člověkem.

bohužel, když si přečtu všechny příběhy, tak dohromady působí jako dobarvovaná fotografie, kde to někdo přehnal s fosforovejma barvama.

takže vašim příběhům zase až tak nevěřím.

nebo možná najdeme ještě jiné vysvětlení, během první minuty rande nebo možná i při tom jak jste je na ně uháněla pochopili, že s někým jako vy by rozhodně nebyli a pak proč si z vás neudělat srandu.

0 0
možnosti
FK

drunek_angel

25. 11. 2010 13:52
Re: jste zoufalá zlatokopka

Slecna nemuze byt zlatokopka, nema na to design. Z uvodni fotky je videt, ze by se zadny namachrovany manager neobtezoval jit na rande ... proto asi mela skutecne smulu na prumerne lidi a to jeste exoty.

0 0
možnosti
MS

strejndz_dyzajr

25. 11. 2010 13:28
pokud přijel Audinou,

tak se přesně takový exot dal očekávat ;-)

0 0
možnosti
A

agent_A54

25. 11. 2010 13:13
Já něco takového viděl v nějaké komedii...

Název jsem zapomněl. Matně si pamatuji, že aktér podobného jednání se coby bohatý krasavec nechával najímat klukama, aby takto zapůsobil na jejich lásky a tím je patřičně vyděsil, jaká že se to po světě pohybují individua... a tím pak oni kluci -najímatelé si zvedli šanci, že dotyčnou již patřičně zoufalou... samici pak spíše oslní a uloví...;-D Fakt jsem se u toho nasmál. Tak mě mimoděk napadlo autorko, jestli nějaký Váš třeba i tajný ctitel v tomto setkání nemá prsty..

0 0
možnosti
AW

alicew

25. 11. 2010 13:17
Re: Já něco takového viděl v nějaké komedii...

Vy jste vážně agent! To mne nenapadlo....R^

0 0
možnosti
FB

nejchytrejsi

25. 11. 2010 12:59
no

nesmis bejt tak zapskla alice :) proste te jen zkousel, vytacel...cekal reakci, nakonec muzes bejt rada, misto tlachani vo praci mas legracni zazitek ne :)

0 0
možnosti
  • Počet článků 111
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2448x
Jsem jaká jsem a budu ráda, když budete číst moje články...