Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FK

drunek_angel

25. 11. 2010 12:56
zajimavy

Byl jsem kdysi na cca 200 randetech pres net a az an jednu, dve exotky jsem potkal samy fajn holky.  To je vazne pech ze pritahujes takovy exoty. Na druhou stranu jsem znal zase takovou, co se zamilovavala jen do gayu.

Btw mas jasno co chces od chlapa? Na prvni pohled z tvych komentaru to vypada, ze prince na bilem koni. Co je spatne na tom platit stravenkama? Co je spatne na prochazce s jidlem a pitim po Petrine? Aby bylo jasno, nejlepsi rande jsem travil bud v kavarne(nebo cajirne) nebo na petrine se sampusem :-)

0 0
možnosti
JH

Schmouddle

25. 11. 2010 15:26
Re: zajimavy

Na schodech u Stalina (kyvadla) se sedmičkou Pražského sklepmistra! :D

0 0
možnosti
PM

KOLDAK

25. 11. 2010 12:54
Dobrá práce:-)

Po hlubší analýze mi došlo, že byl vlastně napsán pro muže, kteří se při srovnání s hlavním hrdinou můžou cítit "jiní, lepší", což jim vlije tolik nedostatkové sebevědomí do žil.

0 0
možnosti
VV

SYETEY-KOTZOUR

25. 11. 2010 12:55
Re: Dobrá práce:-)

no po přečtení tohoto příspěvku už si fakt připadám hrdinou.....moje žíly vám děkují;-D

0 0
možnosti
R

Roman35x

25. 11. 2010 12:41
Já jen nechápu,

proč si Alice myslí že se první rande musí odehrát v hospodě. Vždycky je to stejné. Přistaveným vozem se nechá dopravit do restaurace kde čeká kdoví co. V životě jsem holku na první radne nepozval na žrádlo. Vždycky jsem nějak zneužil situaci která se zrovna odehrávala u ní, nebo v její rodině. Jednou jsem stěhoval babičku jedné slečny, jindy jsem pokládal plovoucí podlahu a dlaždičky a jednou česal jablka na mošt u nějaké tetky. Audi a frak se dá vypůjčit, ale to jak je člověk šikovnej a pracovitej se předstírat nedá. V nóbl restauraci se většina chlapů necítí moc dobře, celý večer je pouze o žvanění o ničem. Jak mám zaujmout kecama mezi sousty? Nejspíš nijak. Člověk je buď nemluvnej a když mluví, tak se buď vytahuje, nebo se vyptává, takže je zvědavej.

0 0
možnosti
HP

Hroznej puberťák

25. 11. 2010 12:42
Re: Já jen nechápu,

Asi tak nějak.

0 0
možnosti
SPTZ

Si0 po třetím zákazu

25. 11. 2010 12:37
Ehm, to nešlo poznat, že pán není džentlmen

už během toho zvaní a ušetřit si čas? Takové věci se někdy poznají dost rychle. A navlékáním do kabátu se to už nesrovná.

0 0
možnosti
B

BajnyPhoenix

25. 11. 2010 12:33
Poslys Kefalin a co to je takovy normalni muz ....

Kdyz vsichni muzi jsou nenormalni ,kteri jsou svobodni a ti zadani jsou normalni.

0 0
možnosti
P

petrhajek.blog.idnes.cz

25. 11. 2010 12:33
no mazec...

by mě nenapadlo, že takoví existují i v reálu. Myslel bych, že jen ve filmech a knížkách :-)

0 0
možnosti

ofcoursedude

25. 11. 2010 12:29
Takovejch je...

Můžu říct, že já jsem takových rande s podobnými exotkami taky pár absolovoval, takže bych tomu i věřil. Jen si lámu hlavu nad tím jak je možné že se Alici děje pořád to stejné. Buďto randí jako o život a tady popisuje jenom ty co stojí za to, nebo má strašnou smůlu a je magnet na exoty (případně je vyhledává nebo je hledá na exotických místech) a nebo prostě kecá (že se to všechno děje právě jí)... :-)

0 0
možnosti
AW

alicew

25. 11. 2010 12:38
Re: Takovejch je...

of course, dude...děje se to přímo mně...R^

0 0
možnosti
HP

Hroznej puberťák

25. 11. 2010 12:28
No,

... ne že bych trochu podobného typa taky neznal (co na to všechno má navíc ještě jen napůjčováno a dluží snad i ve stánku s novinama), ale celkově, když to srovnám s podobným blogem Roberta Čížka a jeho seznamkovými eskapádami, ty jeho příběhy a exotky, to byla o něco větší sranda. Tohle působí nějak divně...

0 0
možnosti
A

argonix

25. 11. 2010 12:22
sebereflexe

mně to připadá, jako dost subjektivní převyprávění nějaké skutečnosti a to ještě tak, abyste z toho vyšla dobřa a pitomci byli oni muži. Opravdu by mě zajímalo co by o vás říkali ti muži. A jestli opravdu potkáváte jen takovéhle exoty, tak se vážně zamyslete sama nad sebou. Jinak přeji hodně úspěchů při dalším lovu :-)

0 0
možnosti
JM

J i ř í

25. 11. 2010 12:17
Nejste trochu naivka?

Rozumně uvažující žena by přece měla už z pár vět mailu či telefonátu poznat, že to asi nějaký podobný exot bude.

0 0
možnosti
AW

alicew

25. 11. 2010 12:46
Re: Nejste trochu naivka?

přesně tak...věděla jsem do čeho jdu..ale předčil má očekávání...

0 0
možnosti
  • Počet článků 111
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2448x
Jsem jaká jsem a budu ráda, když budete číst moje články...