Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
A

Asatru

25. 11. 2010 9:16
Nechci

se do toho příliš plést madam, ale jestli to byl Pražák, tak musel být někde z Horních Počernic. My, mládenci z Vinohrad, jsme zásadně gentlemanové a chování řeznického psa odměňujeme dobře mířenou ranou do zubů ;-D Doufám, že jste na Prahu nezanevřela

0 0
možnosti
AW

alicew

25. 11. 2010 9:44
Re: Nechci

jednoho z Hoč Poč taky znám...[>-]..ale dám na Vaši radu -Vinohrady, ty jsou královské..přístě jedině hocha z Vinohrad...!

0 0
možnosti
PH

petrph

25. 11. 2010 9:13
asi tak jediný závěr z toho vyplývá

že této dámě se dotyčný pán, respektive jeho chování nelíbilo, takže z toho asi láska na první pohled nebyla.

Nicméně , jak bylo zmíněno v úvodu pán byl "lovec žen", tak byl asi zvyklý že dámy jiného typu (a třeba jiné inteligence) z jeho chování a toho jaký je egzot padají do mdlob, a přímo jemu do náruče..;-)

0 0
možnosti
HN

Hanka Novotná

25. 11. 2010 8:34
Já poznala taky pár takových

exotů, takže tomu věřím. Nejhorší je, že po takovém setkání nemáš chuť se na mužskýho dlouho ani podívat...

0 0
možnosti
AW

alicew

25. 11. 2010 8:37
Re: Já poznala taky pár takových

Hanko, já to beru s humorem..celou dobu jsem se smála a nevěřila vlastním očím a uším...,

0 0
možnosti
MO

mountbiker

25. 11. 2010 6:56
To je lež jako věž

Autorka je u mě Baronka Prášilka ;-D;-D;-D Když si ji představím s tím doutníkem tak se mi taky " postaví " ;-D;-D;-D;-D Ale na odpor !

0 0
možnosti
AW

alicew

25. 11. 2010 8:13
Re: To je lež jako věž

kdepak lež....R^

0 0
možnosti
ZZ

hasmen

25. 11. 2010 6:55
Pohádky ovčí babičky...

:-)

0 0
možnosti
AW

alicew

25. 11. 2010 8:18
Re: Pohádky ovčí babičky...

jaké babičky???

0 0
možnosti
M

motylek_02

25. 11. 2010 4:32
alice

vy jste si to vymyslela a zkousite co ctenarstvo vydrzi, ze jo ;-D. Tohle prece nemuze existovat. 25cm v audine ;-D

0 0
možnosti
TKN

ta, která nejsem

25. 11. 2010 2:43
Taky jsem jednou šla na rande na blind

Ten člověk už na první pohled byl ale úplně něco jiného, co jsem čekala. Vyřešila jsem to naprosto nemožným chováním, aby nehrozilo, že by mě chtěl ještě někdy vidět. Vidím, že stejný nápad mají i jiní.

0 0
možnosti
CVC

co vlastně chcete?

25. 11. 2010 2:46
Re: Taky jsem jednou šla na rande na blind

u Alice vsichni ;-D R^

0 0
možnosti
A

atamka

25. 11. 2010 2:28
No,

to jste se tady teda sešli:-))))))))))))))))))));-D... jinak co se týká vejtahů - co s nima? Možná profackovat, aby se vzpamatovali:-P

0 0
možnosti
N

nicolbolas

25. 11. 2010 1:52
neúspěšná zlatokopka

vy jste prostě zlatokopka. akorát vám nedochází, že na takhle velké ryby určitě nemáte vzhledově a zřejmě ani osobnostně.

takže tady posloucháme nářky ošklivé zlatokopky, která ne a ne sbalit "sobě rovného" a obyčejných mužů se nedotkne ani klackem.

napadlo toto ještě někoho?

0 0
možnosti
CVC

co vlastně chcete?

25. 11. 2010 1:28
Ahoj, ja te vlastne od te doby nevidel ;o)

Jsem rad ze jsi pomlcela tam o tom....i kdyz ja tak kecal vlastne jen proto aby ses se mnou nechtela hned vyspat - vis, zarazilo me vlastne hned to jak uz cestou v aute jsi se pokousela a blizsi doteky - to je to co me doopravdy vyplasilo. Nelezu s kazdou do postele na prvnim rande a uz vubec ne na samem jeho zacatku. Mej se fajn, Evzen ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 111
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2448x
Jsem jaká jsem a budu ráda, když budete číst moje články...