Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
P

papaya.

27. 7. 2012 13:33
k článku samotnému

chci říct, že takové zkušenosti nemívám, případně když o někom vím, že je to zjevné *ovado, ani ho o pomoc nežádám (chlap či žena).  A je to :-) Všimněte si někdy ( a váš blog to dokazuje), jak se v médiích hovoří stále častěji o mužích s despektem, jak je jim vnucována role chudáčků, mamánků, nedostatečných otců, špatných živitelů .... atd. To je kontraproduktivní. Prímový chlápky to znechutí, ostatní zůstanou i nadále takoví, jak se po nich "požaduje" ...;-)

4 0
možnosti
M

mamsrb

27. 7. 2012 13:49
Re: k článku samotnému osobní zkušenost.

Zaměstnankyně dostala ode mne úkol převzít a donést nějaké materiály. Po té co mě byl upřesněn objem dodávky jsem zašel za  mužským osazenstvem (dva z 15) a požádal je aby kolegyni pomohli. Ta mě sdělila, že jí pomoc už sami nabídli. Později jsem zjistil, že na ně delegovala i přejímku (což byla její práce) a neinformovaní hoši udělali chybku. Při další dodávce jsem madam sdělil ať si to na převezme a odnese sama po částech.

2 0
možnosti
P

papaya.

27. 7. 2012 13:26
tak

především jste šlápla na kuří woko Kroupovi a to se dalo vcelku čekat  :-)) Stejně tak se dala čekat jeho slizácká reakce a nechutnej popis jeho mindráků.;-) Diskutujte ovšem ZDE nebo ZDE. Zbabělec považující se za muže. Humorné.

8 0
možnosti
VK

bloger-Vladimír Kroupa

27. 7. 2012 13:38
Re: tak

Máte recht, Jak je vidět, tak vy sama máte, co se slizáckých reakcí a mindráků týká, bohaté zkušenosti...

3 0
možnosti
JR

jori

27. 7. 2012 13:20
a dalsi clanek na blogu

na toto tema pribyl ...

moje nejnovejsi teorie je nasledujici (byl jsem o poledni pauze venku z officu): vzhledem k extremni teplote blbnou obe dve pohlavi ... chlapi jsou nadrzenejsi, ale protoze jim poradne zadna neda, tak pisou pindy na tema "ty zensky jsou hrozny". No, ale aby v tom nebyli sami, tak zenske prochazeji pravdepodobne podobnym procesem, ovlivnenym hormony (tedy v dobe mestruace na ne leze jakysi zal), a zvysena teplota pravdepodobne vzbuzuje nenavist k okolnim samickam (pokud jsou atraktivnejsi a vzhledem k horku odhalenejsi) ... z cehoz usoudi, ze "ti chlapi jsou hrozni ... naprosta hovada proste" ...

dnes uz tehlech clanku je asi 6 ... no, a pak jsou blbci jako ja, co si to vsechno prectou a stejne jim to nic neda, protoze to je uplne stejny jak stejny styl clanku pred rokem ... :/

Pepa, budouci prezident vesmiru!

0 0
možnosti
M

Marlen2

27. 7. 2012 13:02
tak

to je silně zevšeobecněný pohled na muže.Snad i proto že existují takové názory jsem nikdy netoužila být feministkou.Předem upozorňuji,že nejsem po pantoflem,jsem soběstačná a s manželem jsme docela v pohodě.Umíme jeden druhému říct,co chceme a potřebujeme.

0 0
možnosti
V

vsemu.rozumim

27. 7. 2012 12:47
STOP RASISMU,DISKRIMINACI A ZNEVYHODNOVANI KOHOKOLIV!!!

;-€;-€;-€

1 0
možnosti
EN

mujercita

27. 7. 2012 11:59
Nikdy se mi nestalo,

že bych někomu řekla "prosím vás, mohl byste mi s tímhle pomoct", a on odsekl "snad máte ruce". Prostě nikdy v životě, ať jsem se obrátila na muže, ženu, člena vlastní rodiny nebo někoho úplně cizího.

Jo, na výzvu "tak snad mi s tím pomůžeš, néé?" bych taky reagovala velice nerudně.

Jestli problém nebude náhodou tohleto, nikoliv děsně módní tápání o náplni mužské a ženské role

3 0
možnosti
MP

Martin5.35

27. 7. 2012 12:00
Re: Nikdy se mi nestalo,

R^

0 0
možnosti
Q

QQ.

27. 7. 2012 11:32
A co cini zenu neatraktivni?

1. kdyz je moc emancipovana;-D

2. kdyz je to feministka;-D

3. kdyz je emancipovana feministka a jeste chce navic tahat z chlapa penize....;-D

4 0
možnosti
N

nereagovat

27. 7. 2012 11:32
Re: A co cini zenu neatraktivni?

;-D;-DR^

0 0
možnosti
N

nereagovat

27. 7. 2012 11:24
Co činí muže neatraktivní?

Např. když se převlékají za ženy a vysedávají doma v zástěře a boa. ;-);-D

3 0
možnosti
S

stedrik

27. 7. 2012 11:57
Re: Co činí muže neatraktivní?

zase na druhou stranu,když připraví dobrou svíčkovou s houskovýma a jako zákusek domácí klobásy a když včas ještě přinese plný džbánek točenýho, prudce to jeho atraktivitu zvyšuje a to ani nemusí použít růžové fáčko, co má tak rád.;-D.

0 0
možnosti
Q

QQ.

27. 7. 2012 11:22
Doplneni

1. valky se vedly kvuli pannam, nikdy ne kvuli prostitutkam nebo tisikrat vojetym secondhandovym vojetinam.:-)

2. muzi nechteji byt gentlemani, protoze se citi byt pouzivani a zneuivani jako naradi, to dokazuje i vas priklad..;-(

3.  kde neni zen, nejsou muzi, kde nejsou muzi, nejsou zeny, kde neni plus, neni ani minus:-)

0 0
možnosti
TH

Gmurr

27. 7. 2012 11:50
Re: Doplneni

Takze zena, kteera je podstatne slabsi, si muze to ono odnest sama. Muz je v identickem pripade - chudacek maly - zneuzivan.

;-D

0 0
možnosti
JR

jori

27. 7. 2012 11:11
je patek

na blogu hned 3 clanky (z posledni stranky) ve stylu "muz vs. zena". "Co cini muze neatraktivni", potom "Nechci manzela v podprsence" a "Vymena manzelek - starsi za mladsi".

Si vzdycky rikam, jestli lidem uz uplne jeblo nebo co ... take me prekvapuje, ze autori tech clanku jsou vetsinou starsi nez ja (mi je 32 let), a pritom neustale plavou jeste na tehle pohlavni nevrazivosti, kterou bych vkladal do ust spis nezadanym pubertakum.

Kurna lidi, zijte trochu! Sex drogy a rock & roll, zivot je tak strasne krasnej ... k tomu je patek, na krku vikend, pohoda, slunicko, zradla mame co hrdlo raci ...

poreste uz si konecne v sobe ty bolistky, je preci jasne, ze zena neni vic nez muz, a ze ani muz neni vic nez zena ... jsme si rovni a vzajemne se doplnujeme a je to vymyslene tim nejlepsim moznym zpusobem ...

Pepa, budouci prezident vesmiru!

5 0
možnosti
N

nereagovat

27. 7. 2012 11:22
Re: je patek

;-DR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 111
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2448x
Jsem jaká jsem a budu ráda, když budete číst moje články...