Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

zly.previt

27. 7. 2012 9:48
Ono je to takové všeobecné buranství,

a týká se žen i mužů. Stačí se někdy zaposlouchat do mluvy školáků i středoškoláků. Semtam jedu vlakem a za tu hodinu mám většinou dost. Za to, co vychází z úst mladých slečen, by se dřív styděl i ten pověstný dlaždič...

1 0
možnosti
V

Vohnoutivkrabiciodvina

27. 7. 2012 9:52
Re: Ono je to takové všeobecné buranství,

Tak ono je to celkem běžné, že se pubescentky snaží zaujmout kluky, tím že se snaží vypadat buranštěji než oni. Proto taky hulí mnohem víc holek pod 18 než kluků. :-P

0 0
možnosti
SP4Z

Si0 po 4. zákazu

27. 7. 2012 9:46
Někteří muži zase mají problém s přípravou večeře.

Pokud o to požádají ženu, řada z nich taky odpoví, že i muž má ruce. No tak co.

0 0
možnosti
V

Vohnoutivkrabiciodvina

27. 7. 2012 9:40
Když ony některé ženy

dnes působí spíš, jak chodící lapťop :-P

0 0
možnosti

Maryša Šárecká

27. 7. 2012 9:40
S trochou nadsázky

se dá říci, že to, co činí muže neatraktivní, činí ženy neatraktivní také. 1. nedostatek slušnosti (mohl(a) bys, prosím...děkuji...), 2. nedostatek hygieny a osobní péče (inu, ani upocené dámy se zatvrdlými patami nejsou moc sexy, že), 3. nedostatek přiměřeného sebevědomí ( šedé myši obého pohlaví s hlavou staženou mezi rameny taky nejsou sexy), 4. nedostatek pozitivního myšlení (jak se máš? Stojí to za h...- taky není sexy).

0 0
možnosti
V

Vohnoutivkrabiciodvina

27. 7. 2012 9:42
Re: S trochou nadsázky

5. přebytek přemrštěného sebevědomí ( namachrovaná radobymenežérka v kalhotovém kostýmku a s mobajlem od rána do večera u ucha je ukrutně sexy ) R^:-P

0 0
možnosti
TS

Blábolivý Brod

27. 7. 2012 9:33
Na nedostatek galantnosti si většinou nemůžu stěžovat,

to si, konec konců, podle mě musí zařídit svým chováním každá žena sama, ale jedna věc mi strašně vadí: Když někde sedí dva a více mužů a s nimi jedna žena, chlapi volí automaticky témata a bohužel i slovník, jako by to byla pánská jízda. Zrovna v úterý jsem se v té situaci octla - vyrazila jsem s bratrem a dvěma kamarády, jejich přítelkyně pak odešly a já zůstala, protože jsem se upsala rozvézt je domů. Trpěla jsem chvílemi jak zvíře a musela jsem se ohradit aspoň proti tomu slovníku. Ale vzali to a zařídili se podle toho, zlatíčka ;-)

3 0
možnosti
V

Vohnoutivkrabiciodvina

27. 7. 2012 9:39
Re: Na nedostatek galantnosti si většinou nemůžu stěžovat,

takže pak se zastyděli a dali nějaké ty "mimísky" ? :-P

0 0
možnosti

TheBaron

27. 7. 2012 9:29
Máte a nemáte pravdu

Onen muž se zachoval jako debil - už jen pouhá lidská slušnost velí pomoci druhému.

Na druhé straně - kde nejsou "ladies", tam nejsou ani "gentlemen". Dnešní ženy se ohánějjí emancipací zleva zprava, ale kdykoli se jim to hodí, najednou se začnou dovolávat zvýšených ohledů a práv, plynoucích ze vztahu gentleman-lady, ignorujíc jakékoli povinnosti z tohoto vztahu pro ně plynoucí. Nezlobte se, ale to je pouhopouhá vyčůranost.

5 0
možnosti
MP

Martin5.35

27. 7. 2012 9:31
Re: Máte a nemáte pravdu

Přesně.R^

A té lejdy z příběhu by pro příště možná pomohlo, kdyby nepožádala, ale poprosila.:-)

2 0
možnosti
TT

tracnik

27. 7. 2012 9:27
A to je ten

kolega Karel?

0 0
možnosti
C

czernej007

27. 7. 2012 9:23
mě jste vůbec nešlápla

ba právě naopak,to že je mezi chlapy hodně buranů mi jen nahrává a to tím,že mám o 15 až 20 let mladší přítelkyně;-D

0 0
možnosti
MH

motke

27. 7. 2012 10:06
Re: mě jste vůbec nešlápla

tak kolik ji vlastně je? to byste vědět mohl,ne?

0 0
možnosti
MP

Martin5.35

27. 7. 2012 9:23
Nějak to nechápu

Na jednu stranu ženy prohlašují, jak jsou ve všem stejné a samostatné. Dá se říci, že se v sobě snaží potlačit důvody, proč by si jich měl muž vážit a pak se diví, že si jich neváží.

Ten kolega jí prostě odpověděl, jako by to řekl nějakýmu kolegovi, taková skvělá rovnost pohlaví v praxi. Co více si sebeuvědomělá žena může přát?R^

2 0
možnosti
D

DAVIDIANUS

27. 7. 2012 9:29
Re: Nějak to nechápu

Přesně tak, hřebíček na hlavičku....pozn. o sobě si myslím, že se chovám převážně gentlemansky....

0 0
možnosti
V

Vohnoutivkrabiciodvina

27. 7. 2012 9:21
Já s břemenem klidně pomohu i muži

:-P

0 0
možnosti
C

czernej007

27. 7. 2012 9:25
Re: Já s břemenem klidně pomohu i muži

jj to znám,ženská unese i chlapa a plnej pytel navíc;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 111
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2448x
Jsem jaká jsem a budu ráda, když budete číst moje články...