Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VS

Astaroth

10. 11. 2010 8:53
wollmannova

Co se divite, pri vasem vzhledu, copak jste nejaka vyhra?

0 0
možnosti
BT

markyz.Gero

10. 11. 2010 9:01
Re: wollmannova

gentleman je muž, který se chová slušně i k lidem, které nepotřebuje.

0 0
možnosti
HN

Hanka Novotná

10. 11. 2010 8:53
Skvěle jsem se pobavila

;-D. Já jsem jednoho takovýho lakomce pěkně vytrestala. Po dvouhodinové cestě autobusem (mé) čekal na zastávce a telefonoval a nepřestal ani, když jsem vystoupila, jen mi vzal tašku a pokynul, že jako jdeme. Když dotelefonoval, řekl, že byl zklamaný, že jsem mu nedala pusu. Neřekla jsem nic. Pak pravil, že je mu tak blbě, že nemá chuť ani na minerálku v restauraci, a že se můžeme procházet. To už jsem přestala mlčet a řekla, že já teda hlad mám, a že si útratu zaplatím sama. Zatáhla jsem ho do restaurace, objednala si, najedla se a on to samozřejmě zaplatil. První a poslední rande. Jak říká moje milovaná kadeřnice: jako kuřátko - ohlodat a vyhodit (aplikovat pouze na tyto typy mužů). Naštěstí jsou i fajn kluci...akorát jsou většinou...zadaní.;-)

0 0
možnosti
BT

markyz.Gero

10. 11. 2010 8:22
výborně

jestliže se vám stávají takovéto příhody musí být váš život neskutečná sranda ale čte se to příjemně

jen tak mimochodem, po přečtení diskuze si myslím že ti dva byli ještě proti některým roztomilí ;-D

0 0
možnosti
L

lajika

10. 11. 2010 7:38
týýý jo

to se vám fakt stalo? :D :D :D zvlášť rohlíkář byl výživnej, psi by mi nevadili :)

0 0
možnosti
AW

alicew

10. 11. 2010 7:45
Re: týýý jo

psi mi také nevadili, ale trochu mi vadil ten elektronický obojek, který měli na krku..., ale třeba to psi běžně nosí, co já vím?

0 0
možnosti
PH

petrph

10. 11. 2010 7:21
a není to vlastně dobře?

Že se ty dva chovali tak jak je jim přirozeno už na prvním rande, takže dáma už ví co je to za typ a nemusí ztrácet čas s další schůzkou, popřípadě s něčím důležitějším?

Mnohem horší by asi bylo kdyby na prvním,druhém rande byli romantiky, samě ňu ňu ňu, a "proflákli se " až někde ve společnosti nebo nedejbože po svatbě. To by to asi partnerka nerozdejchala vůbec...:-)

0 0
možnosti
AR

Finrod Felagund

10. 11. 2010 3:34
Tady někdo nevstoupil do 21. století

a to jste Vy, dámo. Feminismu lze přesně za tohle poděkovat - jeho rozšíření zároveň znamená konec zlatokopkám, muži si totiž díky nim začali i víc vážit sebe a nedělat ze sebe chodící peněženky, "protože se to sluší".

0 0
možnosti
TKN

ta, která nejsem

10. 11. 2010 3:10
Zkuste to v lihovaru, tam jsou chlapi vždycky v náladě

0 0
možnosti
HP

Hroznej puberťák

10. 11. 2010 8:55
Re: Zkuste to v lihovaru, tam jsou chlapi vždycky v náladě

A velká výhoda je i to, že mají díky tomu lihu posunutý měřítka krásy :-P

0 0
možnosti
C

coleman

10. 11. 2010 0:01
Jiná doba

Případá mi, že autorka zaspala dobu. Ženy dlouhá lety bojovalý za rovnoprávnost a teď jí mají, což je naprosto v pořádku. Háček je v tom, že s rovnoprávností nepřicházejí jen výhody, ale je nutno počítat i s nevýhodami.

Žena, která bude požadovat, abych za ní zaplatil u mě skončila. Nemám problém za ženu zaplatit, ale udělám to, protože sám chci, rozhodně ne kvůli nějakým zastaralým pravidlům a už vůbec ne, protože to vyžaduje. Považuji za slušnost, že žena nabídne zaplatit polovinu.

0 0
možnosti
LH

lahab

9. 11. 2010 23:34
Průstolic je...

... že dneska ženy mluví něco o rovnoprávnosti, emancipaci a tak a přitom hledají sponzora, aby mohly dál vykřikovat emancipační výkřiky s krytým zadkem na cizí úček. Proč v poslední době vídávám hodně holek kolem 28 tahat se s chlapama přes 60. Jak to dělají, jak získávají ten sexappeal, oblíznou si obočí nebo co? Ne, největším afrodiziakem dnešní doby jsou finance. Ty kecy o rovnoprávnosti vedou jenom proto, aby se cítily jako ženské, protože jinak to ženské nejsou a jsou to... normální pijavice.

Cit,láska, souznění? Ne, šrajtofle, o to tu jde.

A mj.když vidím autorku, nemohu se ubránit dojmu, že dobu, kdy mohla úspěšně zlatokopectví provozovat, trošku propásla...

0 0
možnosti
JB

hendrixx

10. 11. 2010 9:40
Re:

Hele, už jsi to sem předtím psal dvakrát, to by mohlo stačit, ne? Tady máš krutou pravdu: není nic divnýho na tom, že o ukňouranýho zamindrákovanýho chudáka, kterej bezdůvodně uráží autorku vtipnýho textu, normální holka nestojí. A pokud s tebou kamkoli jde nějaká nenormální, budeš jí to utrpení muset pořádně zaplatit.

0 0
možnosti
EP

chassis hunter

9. 11. 2010 23:25
kdysi davno...asi 15 let zpatky

jsem zacal chodit s jednou holkou,ale asi po mesici ji romanticke prochazky prestaly bavit a tak chtel jit nekde "posedet"...jakozto 17ti lete ucho na skole,bez penez,tak to byl pro me velky problem...poprve to jeste slo,podruhe to bylo tesne,ale napotreti uz jsem to nezvladl...najednou ji zacalo vadit,ze nemam znackove hadry a jine blbosti,tak jsem ji jednodusse sdelil,ze jako student nemajetnych rodicu,je me kapesne dost male na to,abych si vydrzoval nejakou devku...prvne se urazila,ale za par dni,ji to nejak preslo a dostala rozum...prozili jsme jeste par hezkych chvil nez jsem ji poslal k sipku,bo kdo mel furt poslouchat zvasty nekoho,kdo ma v hlave vzduchoprazdno...;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 111
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2448x
Jsem jaká jsem a budu ráda, když budete číst moje články...