Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VK

-palič-

30. 7. 2012 19:13
Milá Aličko,

tímhle článkem jsi naopak všechny muže potěšila. Navíc jsi jim dala návod, jak ženským odpovídat a pokud v nich snad ještě nějaké residuum gentlemanství nedej bože zůstalo, tak teď už néééé :-P;-D

1 0
možnosti
G:

Gwendolyn :)

30. 7. 2012 19:33
Re: Milá Aličko,

Mily Vitku, neni  ti trapne krast prezdivky?

9 0
možnosti
TT

žepré

28. 7. 2012 4:13
Ovšem,

on aji pojem ŽENA ztratil svůj význam. Abych neplatil vzácné dukáty, shrnu to takhle: z životní partnerky, která poskytovala svoji část, aby MUŽ beze slova dělal svoje dílo, z té se stala megalomanská semetrika s představou, že MUŽ je blbec, které se nechá oškubat dohola za ech a ach. Děléte si svoju hoknu samy. :-P

3 0
možnosti
G

Gotrong

27. 7. 2012 21:36
Autorko

Až mě firma nevyhodí na dlažbu protože jsem kolegyni podržel dveře (sexuální harašení a ANO je to takhle extrémní už i u nás v některých firmách), poté budu rozlišovat, že jsem jako muž silnější. Do té doby - křičíte po rovnoprávnosti? Tak si ji užijte, ale se vším všudy!! Až se znovu zavede vojna, budou na ni chodit zase jen muži? Ale aby 40% manažerů byly ženy, na to musí být kvóty, protože jsou si přece obě pohlaví rovná.... Takže asi takhle - gentlemani jsou, ale feministky se je snaží zabít, proto se ukrývají...

3 0
možnosti
EZ

Emiliano Zapata I

30. 7. 2012 19:25
Re: Autorko

Hlavně si to nějak zdůvodnit.

1 0
možnosti
FB

Durzo Blint

27. 7. 2012 20:55
Poslední dobou pozoruji, že ona tolik skloňovaná

genderová rovnost je jen výhodné politikum pro určitou skupinu lidí. Pokřivené náboženství 21. století. V praxi to fakt nefunguje. Nedávno jsem byl za kamarádem, který velí SPŠ elektrotechnické. Průměr dívek na jednu třídu kluků je 1,2. Na elektrooborech je to ještě horší. Průměr vylepšují třídy tech.lycea a informatiky. Když volám kamkoliv, že potřebuji řemeslníky, počínaje malířem, přes instalatéra po plynaře, nikdy neříkám, pošlete mi někoho s kulema. Pohlaví mě nezajímá, ale pokaždé přijde chlap. Když jdu na večeři do lepší restaurace, šéfkuchař je opět chlap. Takže mám pocit, že zájem je hlavně o "manažerské posty" a práce rukama se jaksi na gender studies neučí.

Mně také vadí ty všeobecné kecy, že ženská patří do kuchyně a k dětem, ale stejně mi vadí, když si ženy myslí, že chlap se narodil se šroubovákem a kladivem v ruce. Kupř. moje kolegyně je o 10cm vyšší, o 20kilo těžší a bicák má jako já stehno.

6 0
možnosti
FB

Durzo Blint

27. 7. 2012 20:56
Re: Poslední dobou pozoruji, že ona tolik skloňovaná

Mám také čertsvou zkušenost s tím, jak si ženy představují rovnost, v tomto případě na pracovišti. Máme v práci systém vytápění a klimatizace řízený pomocí terminálů zvlášť v každé místnosti. Dá se nastavit nejen teplota, ale i čas spouštění, vypínání, změny teploty v závislosti na čase atd. U každého terminálu je vylepený stručný návod. Každý pracovník to v podstatě může ovládat sám. V zimě to vypadá následovně: prudce se ochladí a ráno je v kanclech zima. Dámy sedí v bundách a kabátech, drkotají zubama, nadávají a čekají na první obět mužského pohlaví, která dorazí, aby to nastavila. V létě to vypadá takhle: výrazně se oteplí a dámy čekají na prvního chlapa, kape z nich pot, ale přečíst si návod a nastavit to, je asi nad jejich síly.

6 0
možnosti

Korvetní kapitán Pepan A2

27. 7. 2012 19:52
Je zajímavé, že znám celou řadu žen,

které si galantnost od mužů nemusí vynucovat žádnými verbálními i nonverbálními projevy a je jim poskytována v maximální míře. Přitom se leckdy nejdná o sexbomby s optimálními technickými parametry. A pak znám i druhou skupinu, kde se vyskytují i skutečné krasavice a u těch by mě nenapadlo otevříít jim dveře ani kdyby mi měly upadnout pracky. Vysvětlí mi to autorka?;-D

4 0
možnosti
VK

-palič-

30. 7. 2012 19:15
Re: Je zajímavé, že znám celou řadu žen,

hele, kapitáne, jestli budete přebírat své názory jen od ívla, tak to u ženských moc nevyhrajete. Ony přece jenom pořád ještě dávají přednost slusňákům. :-P

1 0
možnosti
L

Levicovy.Pravnik

27. 7. 2012 18:46
paní Wolfmanová

všichni muží nejsou takoví,kteří tráví hodně času v posilovně a řvou pipiny kam jdete.do posilovny nechodím ne proto,že bych byl líný zvednout zadek ale prostě mě baví jiné sporty(cyklistika,tenis,florbal) K té pomoci jak píšete,že jedna žena chtěla požádat o tu pomoc muže. Ano máte pravdu.muž řekl,že ona má ruce,což je buranství.něco mi to připomnělo.o ženách se říká, že jsou více ukecané než muži. a když má chlap sbalit ženu,tak má ji oslovit jako první...jenže proč by nemohla žena oslovit jako první jeho???má taky pusu a žádnou námahu jí to nestojí :-)

0 0
možnosti
L

Levicovy.Pravnik

27. 7. 2012 18:50
Re: paní Wolfmanová

ještě se vrátím k té mužské hygieně. jedna chlapi nejsou ženské. a chlap poku má třeba ty špatné nehty ještě neznamená,že je celkově špatný jako člověk.jen prostě vyznává jiné hodnoty než zbytečně řešit co si vzít druhé den na sebe. A ještě můžete napsat článek o tom:co činí ženy neatraktivní. určitě si to rovněž rád přečtu.

0 0
možnosti
JJ

Šerlok Homeless

27. 7. 2012 17:54
To, co bývalo kdysi dobrým zvykem

znáte asi z francouzským filmů s Jeanem Maraisem, viďte? ;-D;-):-)

1 0
možnosti
JJ

Šerlok Homeless

27. 7. 2012 18:18
Tady máte takový hezký příklad galantnosti ve středověku:

http://www.slovenskehrady.sk/kezmarsky-zamok-za-odvahu-hladomorna

0 0
možnosti
UT

Umučená tilapie

27. 7. 2012 16:38
Jak si kdo ustele, tak si lehne

Ženy si ustlaly v posteli, kde muže nepotřebují, ženy přece zvládnou vše bez nich. Ona žena nevěděla, že je on buran? Jak se ho zeptala? Neznáme detaily a mám odsuzovat? Možná ji odsekl právem, možná ne. Gentlemani pořád ještě žijí, ale jich málo, stejně jako dam.

2 0
možnosti
N

nereagovat

27. 7. 2012 17:11
Re: Jak si kdo ustele, tak si lehne

R^

0 0
možnosti
RH

R. Hrabovský

27. 7. 2012 16:32
Souhlas

téměř se vším. Bohužel nutno přiznat i druhou stranu mince. V dnešní době už ani mladé ženy mnohdy neví nic o tom, o čem píšete. Občas mám strach chovat se slušně a galantně, abych nebyl zaškatulkován někam mezi úchyly a obstarožní slizouny. Mladé dámy nejsou na slušné chování mužů zvyklé, ani k něčemu takovému vedené v dnešní době genderového multikulturalismu. Takové chování jim pak mnohdy přijde "divné"...

2 0
možnosti
FM

fr-mottl

27. 7. 2012 15:22
priznam se, ze zena je pro me stale hlavne sexualni objekt

a jestlize me uspokoji (podrzi), tak klidne prenesu autobus.

Nekdo muze namitnou, ze je to trochu primitivni, ale my chlapi jsme primitivni a zensky nas nakonec takovy chtej.

Na vecer uz mam nakoupeny vino a neco malyho k zakousnuti, boze ja sem zase nadrzenej ..

1 0
možnosti
  • Počet článků 111
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2448x
Jsem jaká jsem a budu ráda, když budete číst moje články...